Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi

Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy WYDZIAŁ FINANSÓW

90-425 Łódź ul. Piotrkowska 99

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sprawuje nadzór nad prowadzeniem ewidencji finansowo-księgowej Urzędu w zakresie wydatków budżetowych, dochodów budżetowych i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, zdarzeń gospodarczych dotyczących ewidencji pozabilansowej w celu zapewnienia prawidłowej prezentacji danych wynikających z przepisów prawa,
  • sporządza materiały dotyczące planu finansowego Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi w zakresie budżetu tradycyjnego, zadaniowego oraz Wieloletniego Planu Finansowego Państwa oraz wniosków o zmianę w planie, kontroluje zgodność operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, celem wykonania obowiązków wynikających z ustawy o finansach publicznych. Obsługuje i administruje Informatycznym Systemem Obsługi Budżetu Państwa TREZOR.
  • opracowuje harmonogram wydatków budżetowych na rok budżetowy oraz jego zmiany, sporządza zapotrzebowania na środki budżetowe w ujęciu miesięcznym, prognozy i korekty w tym zakresie, celem zapewnienia płynnej realizacji zobowiązań Urzędu,
  • nadzoruje i rozlicza okresowe inwentaryzacje, przechowuje i okresowo uzgadnia księgi inwentarzowe Urzędu, celem zapewnienia kontroli nad majątkiem Urzędu,
  • sporządza sprawozdania finansowe wraz z załącznikami oraz informacje uzupełniające w zakresie wyłączenia wzajemnych rozliczeń między jednostkami celem wypełnienia obowiązku sprawozdawczego,
  • prowadzi ewidencję umów rodzących skutki finansowe dla Urzędu, celem prawidłowego dokumentowania poziomu zaangażowania środków publicznych w danym roku budżetowym.
  • dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, zgodnie z zasadami rachunkowości budżetowej poprzez zatwierdzanie dokumentacji finansowo-księgowej do zapłaty, celem zapewnienia rzetelności dokumentacji finansowo-księgowej.


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym, stres związany z terminowością i złożonością wykonywanych zadań.Stanowisko pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym bez windy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Oferty niekompletne,nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Oświadczenia, list motywacyjny,CV muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Osoby zakwalifikowane zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty należy złożyć w kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem i numerem ogłoszenia o naborze oraz należy zamieścić pełną nazwę stanowiska, na które jest składana aplikacja. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących w naborach do pracy w służbie cywilnej, druk oświadczenia dostępny na stronie KPRM.


Zastrzega się możliwość anulowania naboru bez podania przyczyn.


 


Umowa o pracę zawierana jest na zastępstwo pracownika z powodu jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Umowa zastępowanego pracownika ulegnie rozwiązaniu z dniem 31.08.2024 r., dlatego od dnia 01.09.2024 r. stosunek pracy osoby wyłonionej w ramach niniejszego naboru będzie mógł zostać przekształcony na umowę o pracę na czas określony lub nieokreślony (pod warunkiem spełniania wymagań ustawowych).



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie średnie ekonomiczne: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej (przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości), lub wyższe ekonomiczne: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich( przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości), lub wyższe uzupełnione ekonomicznymi studiami podyplomowymi( przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości). W przypadku niespełnienia żadnego z wymagań w zakresie wykształcenia i praktyki w księgowości: wpis do rejestru biegłych rewidentów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi
    90-425 Łódź, Piotrkowska 99

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/05/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi