Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi

Łódzki Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

94-250 Łódź, ul. Siewna 13a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizowanie i kierowanie pracą w zakresie finansów i księgowości Inspektoratu,
  • Wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych, rachunkowości, ordynacji podatkowej i ubezpieczeniach społecznych,
  • Opracowywanie wewnętrznej polityki rachunkowości,
  • Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
  • Opracowywanie projektu budżetu w zakresie dochodów i wydatków budżetowych,
  • Opracowywanie projektów i planów finansowych dochodów i wydatków,
  • Sporządzanie rocznego harmonogramu realizacji dochodów i wydatków,
  • Sporządzanie zamówień na środki finansowe,
  • Planowanie, nadzór i analiza wykorzystania środków budżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki,
  • Nadzorowanie realizacji dochodów i wydatków,
  • Opracowywanie planu finansowego w układzie budżetu zadaniowego,
  • Sporządzanie informacji z wykonania budżetu zadaniowego według katalogu funkcji, zadań, podzadań, działań, celów i mierników,
  • Nadzór nad ewidencją księgową budżetu zadaniowego,
  • Nadzór nad dyscypliną finansów publicznych, w tym kontrola wewnętrzna operacji gospodarczych i finansowych z planem wydatków, kontrola kompletności i rzetelności dokumentów finansowych oraz inwentaryzacja majątku i jej rozliczanie.


Warunki pracy

 praca biurowa, wymagająca przemieszczania się między piętrami z możliwością wyjść/wyjazdów służbowych w teren,
 użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka),
 praca przy komputerze,
 oświetlenie naturalne i sztuczne,
 praca samodzielna wymagająca wysokiej koncentracji.
 miejsce pracy – parter w budynku jednopiętrowym,
 istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – brak podjazdu, brak windy, brak dostępu na piętro dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niedostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie lub nie zawierające wszystkich „niezbędnych dokumentów i oświadczeń” nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne, którzy- po analizie ofert- zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie roku od daty ogłoszenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 42 6339972 w.30.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne; -ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości lub - ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości lub – osoba jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub – posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w księgowości,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • Osoba nie może być prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o dyscyplinie finansów publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o podatku od osób fizycznych,
  • Znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, zasiłków, rozliczeń z ZUS,
  • Znajomość przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
  • Biegła znajomość obsługi komputera- znajomość pakietu Office (Word, Excel, Outlook),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość systemu informatycznego TREZOR, systemu bankowości elektronicznej NBP, programu Płatnik


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi