Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gdyni

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Stryjska 25
81-506 Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentacji finansowej.
  • Dekretowanie dowodów finansowych.
  • Analiza wykorzystania środków finansowych.
  • Sporządzanie sprawozdań finansowo-kadrowych oraz sprawozdań w układzie zadaniowym.
  • Kontrola wykorzystania środków finansowych.
  • Opracowywanie planów finansowych jednostki.
  • Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • Przygotowywanie projektów procedur i przepisów wewnętrznych z zakresu spraw finansowych.
  • Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR); PŁATNIK


Warunki pracy

• Praca biurowa w siedzibie urzędu, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 7.30 do 15.30, z wykorzystaniem komputera (praca przy monitorze powyżej 4 godzin), i urządzeń biurowych.
• Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym w pozycji siedzącej przy biurku.
• Budynek może sprawiać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo - bariery architektoniczne: miejsce pracy usytuowane na I piętrze w budynku bez podjazdu dla wózków inwalidzkich i windy, wąskie schody i korytarze, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
• Sporadyczne wyjścia i wyjazdy służbowe np.: szkolenia

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub listownie - decyduje data stempla pocztowego. Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 058 622-31-66

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe • wykształcenie wyższe ekonomiczne, i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości
• ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości
• znajomość rachunkowości budżetowej
• umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków i dochodów budżetowych oraz ich analiza
• wpis do rejestru biegłych rewidentów
• posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
• znajomość programów finansowo-księgowych
• nieposzlakowana opinia
• korzystanie z pełni praw publicznych
• niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
• posiadanie obywatelstwa polskiego

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 lat doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-05-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi