Opis stanowiska pracy
Global Process Owner OtC
Kraków
NR REF.: 1180246
For our international client, we are looking for a Global Process Owner who will take responsibility for the OtC process. Which will run innovation activities that will help the organization be more effective and modern for the customer.
Responsibilities
- Understand Customer needs to align End-to-End process optimization.
- Drive End-to-End process standardization in the Order-to-Cash process, aligning best practices of the three global super regions.
- Lead Continuous Improvement efforts to optimize the End-to-End process, that delivers the best cost while simultaneously delivering the best Customer Experience.
- Develop business cases for RPA and Third-Party Automation that deliver Efficiency, Effectiveness, and Customer Experience.
- Champion automation introduction, leading the ecosystem for Order-to-Cash automation.
- Accountable for defining the optimized 39Supply39 (Staffing Level) to meet the current and planned 39Demand39.
- Collaborate across all organizations engaged in the Finance, Global Operations, and Commercial process to deliver Business Objectives.
Requirements:
- University degree - preferred in: Management, Industrial Engineering, and Supply Chain.
- Minimum 5 years of experience in OtC.
- Six-Sigma Green Belt, Black Belt will be a plus.
- Excellent communication skills, Polish and English required, other European languages a plus.
- Project Management skills with demonstrated results delivery.
- Demonstrated results delivery in a Matrix Structure.
- Previous experience in the SSC or BPO environment.
- Working knowledge of SAP and Service Max.
- Willingness to business travel.
- Ability to work well under pressure with a high degree of accuracy.
We offer:
- Competitive salary.
- Multisport card.
- Private medical care.
- Life insurance.
- Corporate parties & events.
- Financial support with training and education.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/12/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi