Opis stanowiska pracy

Nasze oczekiwania wobec kandydata

Potrzebujemy osoby kreatywnej, zadaniowej, umiejącej nawiązać dobry kontakt z Darczyńcami, zorientowanej na pracę zespołową. Człowieka z poczuciem misji i gotowego na wyzwania. Człowieka, który znakomicie odnajduje się w pracy fundraisera, ma sprawdzone narzędzia i doświadczenie w akcjach fundraisingowych.

  • Wysoka kultura rozmowy, także telefonicznej. To nie jest call center, ale musisz lubić i nie bać się rozmawiać. Istotna jest Twoja cierpliwość i umiejętność zjednywania sobie rozmówców.
  • Umiejętność pisania, redagowania ofert, maili, listów, pism, zapytań – to będzie spora część Twoich obowiązków. Potrzebujemy kogoś, kto sprawnie posługuje się edytorem tekstu (MS Word), nie ma problemu z językiem polskim.
  • Umiejętność tworzenia ciekawych prezentacji – jednym z Twoich kluczowych zadań będzie zainteresowanie partnerów biznesowych współpracą z Fundacją, zatem sposób prezentowania naszych działań musi być interesujący, profesjonalny i odpowiadający na oczekiwania biznesu.
  • Wytrwałość – nie każdy, komu zaproponujesz współpracę, będzie nią zainteresowany, dlatego chcemy zatrudnić kogoś, kto nie poddaje się łatwo i szuka dotąd, aż znajdzie.
  • Umiejętność poszukiwania rozwiązań – osobom, które u nas pracują, dajemy dużo swobody w działaniu, w zamian oczekując ich zaangażowania i własnej inicjatywy i orientacji na cel.
  • Umiejętność współpracy w zespole - zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie, chcemy mieć pewność, że my na Twoje również.

 

Zakres obowiązków:

  • Opracowanie razem z Zarządem oraz realizacja nowej strategii (wieloletniej oraz rocznej) pozyskiwania nowych Darczyńców indywidualnych oraz utrzymania dotychczasowych.
  • Wdrożenie zaplanowanej strategii za pomocą adekwatnych narzędzi on-line oraz off-line.
  • Dobre planowanie i zarządzaniem budżetem we współpracy z Zarządem.
  • Pozyskiwanie darowizn od osób indywidualnych za pomocą komunikacji w mediach społecznościowych prowadzonej z pomocą zespołu Fundacji.
  • Tworzenie treści materiałów fundraisingowych (np. przygotowanie raportów, newsletterów, redagowanie materiałów, listów fundraisingowych).
  • Zarządzanie społecznością fanów, followersów, sojuszników w kontekście działań fundraisingowych.
  • Śledzenie kluczowych trendów, najlepszych praktyk i najskuteczniejszych narzędzi w fundraisingu.
  • Zarządzanie kluczowymi partnerami Fundacji pod kątem działań fundraisingowych.
  • Umiejętna współpraca z mediami wraz z Prezesem Fundacji.
  • Pozyskiwanie Darczyńców biznesowych.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy związanej z fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych tj. marketing, public relations, pozyskiwanie klientów, sprzedaż.
  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie fundraisingu lub dziedzinach pokrewnych.
  • Znajomość oraz umiejętne wykorzystywanie narzędzi fundraisingowych (tj. newsletter, organizacja eventów, zbiórki publiczne, direct mailing, współpraca z mediami, współpraca z biznesem)
  • Biegłość w wykorzystaniu mediów społecznościowych w kontekście fundraisingu.
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne.
  • Znajomość oraz stosowanie się do zasad etycznych fundraisingu.
  • Gotowość do ciągłej nauki oraz wdrażania zmian w Fundacji.

Prezentacja firmy

Fundacja Profeto.pl - Sercański Sekretariat na rzecz Nowej Ewangelizacji... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
4 800PLN - 6 200PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Organizacje pozarządowe / Wolontariat, Praca Reklama / Komunikacja, Praca Obsługa klienta, Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi