Opis stanowiska pracy
Fund Accounting Supervisor with German
Kraków
NR REF.: 1191013
Dla naszego Klienta, prestiżowej i znanej organizacji z obszaru finansowego z jednostą w Krakowie, poszukujemy osoby która będzie zainteresowana objęciem stanowiska Fund Accounting Supervisora. Rola związana jest ze współpracą i koordynacją pod kątem operacyjnym ok. 6 osobowego zespołu, jak i samodzielnym wsparciem dedykowanych operacji z obszaru FA. Dodatkowo do zakresu odpowiedzialności zatrudnionej osoby będzie należeć również zarządzanie transferem wiedzy oraz integracja nowych procesów wspierających rozwój zespołu.
Główne obowiazki:
- Zapewnienie dokładnego i terminowego wykonania wszystkich zadań w zespole.
- Gwarantowanie zgodności procesu z polityką organizacji.
- Utrzymywanie płynnego przepływu informacji w dziale oraz między innymi jednostkami biznesowymi w celu zapewnienia bezproblemowej współpracy.
- Zapewnienie jasnych wytycznych oraz pełne zrozumienie działań, priorytetów i wyzwań zespołu, jak i monitorowanie jakości pracy.
- Regularne przeglądy wyników i wydajności zespołu w celu utrzymania odpowiedzialności i ciągłego doskonalenia.
- Ułatwianie transferu wiedzy dla nowych i obecnych członków zespołu, zapewniając płynne wdrożenie i ciągłe uczenie się.
- Koordynacja zespołu w przejmowaniu i wdrażaniu nowych procesów, zapewniając odpowiednią dokumentację.
- Zarządzanie przetwarzaniem i księgowaniem transakcji papierów wartościowych, pożyczek, pożyczek papierów wartościowych, transakcji overnight i lokat terminowych.
- Nadzór i zapewnienie kontroli jakości w zakresie kontroli rachunków bankowych i poszczególnych transakcji.
- Wsparcie w uruchamianiu i wdrażaniu nowych projektów i produktów funduszy.
- Optymalizacja i rozwój procesów, w tym udział w transition (Niemcy).
Firma poszukuje kandydatów którzy posiadają:
- Ok. 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze Fund Accoouningu.
- Doświadczenie w koordynacji/zarządzaniu zespołem lube chęć rozwoju w tym kierunku.
- J.niemiecki na poziomie swobodnej komunikacji - min. B2 (na co dzień współpraca odbywa się z niemieckojęzycznymi osobami) oraz j.angielski na podobnym poziomie.
- Znajomość różnych produktów inwestycyjnych/instrumentów finansowych (papiery wartościowe, pożyczki, fundusze, lokaty terminowe itp.).
- Biegłość w MS Office (w szczególności Excel)
Klient oferuje: Umowę o pracę, szeroki pakiet benefitów w tym platformę kafeteryjną, dofinansowanie wakacji, lekcje j.niemieckiego, dodatkowe dni wolne i inne.
Praca odbywa się na pełny etat, możliwa praca zdalna (3 dni HO w tygodniu).
Kandydatów zainteresowanych większą ilością szczegółów zachęcamy do przsłania aplikacji w postaci CV w anglojęzycznej wersji.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa