Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, producenta oraz integratora rozwiązań teleinformatycznych, umożliwiających wsparcie procesów obsługi klienta oraz zwiększenie efektywności organizacji, poszukujemy Fullstack .NET Developera
Programista będzie pracował przy nowym projekcie dla Polskiej Spółki Gazownictwa. Praca będzie obejmowała rozbudowę konsoli dyspozytorskiej DDesk o nowe funkcjonalności, utworzenie nowego portalu do zarządzania konsolą, integracja z serwerem Contact Center. Contact Center to kompleksowy i wielokanałowy system wsparcia procesów obsługi klientów, zapewniający centralne zarządzanie komunikacją i wspierający utrzymywanie relacji z klientami z wykorzystaniem współczesnych środków telekomunikacyjnych. Zapewnia optymalizację procesu biznesowego od strony maksymalizacji efektywności pracy konsultantów Contact Center. Umożliwia płynną integrację z rożnymi systemami biznesowymi, dzięki czemu tworzy szkielet infrastruktury do zarządzania działalnością firmy.
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość: C#, .NET, WPF, Visual Studio