Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

FP&A Analyst

Miejsce pracy: Katowice

Zakres zadań:

  • aktywne wspieranie działań firmy w obszarze planowania i analizy finansowej,
  • gromadzenie i weryfikowanie kluczowych danych,
  • wspieranie procesu budżetowania, prognozowania oraz optymalizowanie wyników finansowych,
  • tworzenie cyklicznych raportów i zestawień,
  • uczestniczenie w procesie zamknięcia okresów rozliczeniowych,
  • optymalizowanie narzędzi oraz procedur,
  • aktywna współpraca z globalnym zespołem finansów zlokalizowanym w UK oraz pozostałymi interesariuszami.

Wymagania:

  • wcześniejsze doświadczenie zawodowe w obszarze FP&A, finansów lub controllingu,
  • doświadczenie w modelowaniu finansowym, będzie dodatkowym atutem,
  • biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny - współpraca z centralą firmy w UK),
  • bardzo dobra praktyczna znajomość Excela,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, zmysł analityczny, proaktywna postawa, umiejętności organizacyjne.

Korzyści:

  • szansa na rozwój kompetencji oraz doświadczenie w globalnej firmie, będącej liderem w swojej branży,
  • szeroka ekspozycja na kontakty w języku angielskim,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, budżet szkoleniowo - rozwojowy, dzień wolny z okazji urodziny, dodatkowe dni urlopowe),
  • praca zdalna ze sporadycznymi wizytami w nowoczesnym biurze firmy zlokalizowanym w centrum Katowic.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi