Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/06/2021.

First job with German!

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

First job with German!
Kraków
NR REF.: 1136301

For our Client, an international company located in Kraków, we are looking for Customer Service Specialist with German language.

You will be support company’s employees in various areas.

You are a good candidate if you speak English and German fluent (at least B2+), you need to have excellent communication and interpersonal skills. Previous experience in working with customers is a big plus but not necessary!

Our Client offers variety package of benefits, friendly atmosphere and comfortable workplace. You will have a chance to work in an international environment, improve you professional skills and take part in trainings with experts.

If you are interested in this role please call us now or click ‘apply now’ and add your CV.
If you are looking for new role, contact us for a discussion on your career. We’ ll try to help you as quick as it’s possible

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry