Opis stanowiska pracy
Financial Analyst
Rzeszów
NR REF.: 1189460
Financial Analyst - Automotive IndustryLocation: Rzeszów, Poland, Hybrid (3 days in the office, 2 days remote)
Are you ready to accelerate your career in the dynamic world of automotive finance? We would like to invite you to our client39s innovative team in Rzeszów, where you39ll drive your professional growth! Join a company that values creativity, collaboration, and cutting-edge solutions.
Key Responsibilities:
- Analyse financial data and create detailed reports for management.
- Monitor financial performance by measuring and analysing results, initiating corrective actions, and minimising the impact of variances.
- Support strategic initiatives.
- Collaborate with various departments to ensure accurate financial reporting and decision-making.
- Assist in budgeting and financial planning processes.
- Ensure compliance with financial regulations and standards.
Requirements:
- Bachelor’s degree in Finance, Accounting, or a related field.
- Minimum of 3 years of experience in an accounting role with elements of financial analysis or strictly in the financial analyst department
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Proficiency in financial modelling and forecasting.
- Excellent knowledge of MS Excel and financial software.
- Strong communication and interpersonal skills.
- The ability to work independently and as part of a team.
What We Offer:
- Competitive salary and benefits package.
- Opportunity to work in a hybrid model (3 days in the office, 2 days remote).
- Professional development and growth opportunities.
- A collaborative and innovative work environment.
Interested in more details? Send us your CV in English!
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/01/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa