Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Financial Analyst
Kraków
NR REF.: 1130224


The PO & Budget Management analyst’s primary role is to ensure exceptional operational services are provided to the teams they are supporting in both BUs and Category teams. These services include contacting vendors & aligning on costs by project, managing the PO and invoice work flow associated with specific brand A&M budgets, maintaining necessary ledger postings, maintaining weekly reporting, and conducting periodic check in’s with Marketing teams which they are supporting.

Main accountabilities:

  • Collaborate with control function to Initiate the aligned upon brand budget in the Oracle/ SAP systems; generating project numbers for each brand project
  • Contact vendors for respective projects; & align on costs associated with services provided
  • Request, review and maintain files related to final estimates from vendors
  • Collaborate with Control’s budget coordinators to process estimates & generate PO’s
  • Manage tracking of completed estimates and POS’s; accounting for remaining balances, needed estimates, open purchase orders, and prompt pays, etc.
  • Complete adhoc analysis of cost buckets across brands to identify efficiency opportunities for future planning purposes
  • Support communication processes with reporting vertical leaders and Business Partners (project planning, workflow monitoring, quality checks, on-going changes)
  • Help Reporting vertical leadership develop and fine tune internal COE processes (work-flow mapping, pain-points and bottlenecks to process management) both related to service delivery and internal center operations
  • Improve existing processes based on frequent end-user and Business Partner feedback loop

Qualifications/Requirements

  • A junior level analytics professional with experience in a leading consumer goods company. 2 years+ experience
  • Education: BBA in economics, math, statistics, marketing or management
  • Highly efficient with Excel and Microsoft Office programs
  • Excellent written and oral communication skills; proactively communicates using appropriate methods for situation and audience in clear, concise and professional manner
  • Be flexible, organized and able to handle competing priorities
  • Ability to provide superior customer service
  • Language Skills – Fluent English
  • Best-in-class time management skills, ability to multitask, set priorities and plan
  • Propensity to learn PepsiCo software systems - TBD

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca BPO / outsourcing
do góry