Opis stanowiska pracy
Financial Analyst
Błonie
NR REF.: 1193678
On behalf of our client, a globally recognized manufacturing company, we are currently seeking a highly motivated and detail-oriented candidate for the position of Financial Analyst.
Key Responsibilities:
- Conduct financial analysis and prepare quotations for new business projects
- Ensure the accuracy and integrity of Capex planning data related to new initiatives
- Provide continuous financial support to the Pursuit Team throughout the quotation process
- Prepare comprehensive financial analyses for capital expenditure (Capex) projects
- Support the month-end closing process and related reporting activities
- Participate in internal controls (SOX) and external audit procedures
- Generate and analyze plant performance reports
- Contribute to the forecasting process and financial planning
- Prepare and report key performance indicators (KPIs) for internal stakeholders
Requirements:
- Advanced proficiency in Microsoft Excel
- Strong analytical skills with the ability to develop and interpret financial models
- University degree in Economics, Finance, or a related field
- Professional experience in controlling, finance, or accounting within a manufacturing or trading company, or in an international audit firm
- Familiarity with SAP FI/CO, MS Access, or Visual Basic is considered an asset
- Demonstrated problem-solving abilities, creativity, and a proactive approach
- Capable of working independently, collaboratively within teams, and under time constraints
Offer:
- A dynamic and international working environment
- Opportunities for professional development and involvement in global projects
- Competitive compensation and benefits package (Medicover, Multisport, Group insurance, Company Social Fund)
- A collaborative and supportive team culture
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/06/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa