Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/07/2019.

Financial Analyst - EMEA

Bucharest, Romania, zagranica

Hays Accountancy Finance

Opis stanowiska pracy

Financial Analyst - EMEA
Bucharest, Romania
NR REF.: 1123841


Your new company

Our client is one of the largest design and consulting american company in the world, operating in over 150 countries.
A new SSC, in the heart of Bucharest (Romana Square) were key finance functions will be migrated from EMEA region.

Your new role

Produce and deliver accurate reporting by Region and End Market in line with weekly and monthly requirements of the business
Develop and standardize reports and Dashboards using Excel and other reporting and analytical tools and ensure these can be produced and published in a timely and efficient manner, automating processes where possible
Assisting in preparing analysis, commentary and presentation material for the monthly and quarterly financial and operational review meetings
Supporting the monthly forecasting process
Supporting the annual planning process
Participating in special project work as required, such as excel financial modelling and report building

What you'll need to succeed

Part qualified Accountant or qualified Financial Analyst
Excellent numeracy skills
Ability to demonstrate a sound knowledge & understanding of the various Finance functions, and the support & guidance they provide to a business
Excellent communication skills
Strong oral \ written communications skills (in English)
Professional and diligent with excellent attention to detail
Advanced MS Excel skills are essential (experience of VBA and Macros could be beneficial)

What you'll get in return

Be part of a Fortune 500 company, with a revenue of 20.2 billion in the last year and 100,000 employees in more than 150 countries around the world.
You will work in the center of Bucharest.

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry