Opis stanowiska pracy
Financial Accounting and Reporting Manager
Kraków
NR REF.: 1182390
Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej korporacji z biurem w Krakowie, poszukujemy doświadczonego specjalisty na stanowisko
Financial Accounting and Reporting Manager.
Idealny kandydat powinien posiadać:- Znajomość standardów IFRS
- Doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych
- Minimum rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Praktyczne doświadczenie w księgowości, w tym w zakresie General Ledger, Accounts Payable, Accounts Receivable oraz raportowania finansowego
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie finansów i rachunkowości, ekonomii lub równoważne
- Doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w kontroli wewnętrznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość procesów statutowych
Zakres obowiązków:- Nadzór nad procesami RTR (Record to Report)
- Przygotowywanie i analiza sprawozdań finansowych zgodnie z IFRS
- Zarządzanie zespołem księgowych i wspieranie ich w codziennych zadaniach
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia zgodności finansowej
- Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
- Optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie usprawnień
- Efektywne zarządzanie codziennymi, miesięcznymi i kwartalnymi działaniami w celu osiągnięcia uzgodnionych KPI
- Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami
- Przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych raportów finansowych
- Prowadzenie procesu budżetowego i prognozowania
- Wspieranie analiz finansowych dla różnych projektów
- Monitorowanie przepływów pieniężnych w celu zapewnienia płynności finansowej
- Zarządzanie około 3-5 osobowym zespołem
Oferujemy:- Pracę w dynamicznym i rozwijającym się zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Karta MultiSport
- Prywatna opieka medyczna (LuxMed)
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Sodexo
- Umowę o pracę
- Standardowe godziny pracy (8 godzin dziennie, 8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a, zapraszamy do aplikowania!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BPO / outsourcing