Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/08/2021.

Opis stanowiska pracy

Finance Specialist
Kraków
NR REF.: 1150873

As a result of our cooperating with Lundbeck - a global pharmaceutical company highly committed to improving the quality of life of people suffering from brain diseases - we are currently looking for Finance Specialist.

Your key tasks would be:

- Performing compliance & reporting tasks in line with defined processes and work instructions
- Executing Period-End tasks for assigned units, performing reconciliation and clearing of accounts, reporting actuals for different units in reporting systems on timely manner and meeting quality targets
- Ensuring proper quality of indirect tax filings and local/group reporting with support of local tax advisor
- Performing Internal Controls defined for Accounting to Reporting
- Maintaining process documentation for assigned units
- Driving the resolution of queries from the business, building good relationship with stakeholders
- Proactively assisting BA Financial Controller, A2R to identify any areas of improvement to help maximizing the efficiency and effectiveness of the processes, participating in the implementation of improvement initiatives.

The successful candidate brings:

- Master degree in Finance/Accounting,
- Minimum 3 years of experience in combined accountancy and finance,
- Strong GL (including IFRS), SAP and MS Office-English at B2/C1 knowledge,
- Tax experience and another European language are advantages.

We provide you:

An unusual chance to pursue your career in a pharmaceutical, international company while working on complex processes in an perspective working environment. There are wide possibilities of career development options within Lundbeck, including professional training, talent programs as well as international assignments. 

If you want a meaningful position and ambitious purposes do not hesitate and apply now.


 


Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry