Opis stanowiska pracy
Finance Manager/ Cost Control Manager
Kraków
NR REF.: 1180128
Your responsibilities:
- Business Partner for the management regarding finance & cost controlling within group
- Support the financial strategic planning with performance evaluation based on functional strategy
- Cost optimization for production plants
- Analysis and reporting of changes and deviations of costs to the assumed budget and implementation of corrective
- Support of the sales department in the field of pricing policy
- Cooperation with managers from various areas of the company39s activity: Sales, Production, Purchasing
- Providing management information to facilitate company management in decision-making process
- Support in developing product price calculations
- Control and supervision over the entire current financial policy
- Implementation of internal procedures
- Managing a team of cost analysts
- Providing analyzes to support the FP&A department in preparing report
Requirements:
- Financial education
- Minimum 6 years post qualification experience in a production company
- Commercial finance experience
- Practical knowledge of budget and financial matters
- Knowledge of financial analysis in a production company
- English - very good
- Team management skills
Client offers:
- Employment contract
- Basic salary and bonus
- Company car, private medical care
- Development through learning and support of an experienced team
- Hybrid work.
If you are interested in this role, please apply.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/12/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa