Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/09/2019.

Opis stanowiska pracy

Export Manager
Gliwice
NR REF.: 1115848


Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży elektrotechnicznej, poszukujemy osoby na stanowisko Export Managera – odpowiedzialność za sprzedaż głównie na rynkach europejskich.


Twoje następne stanowisko
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało pozyskiwanie nowych klientów na podległym rynku, oraz utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami. Export Manager będzie odpowiedzialny za przygotowywanie ofert handlowych, opracowywanie cenników, prezentacje oferty produktowej, reprezentowanie firmy na targach. Dostarczanie profesjonalnego doradztwa, śledzenie rynku na powierzonym terenie, negocjowanie warunków współpracy będą należały do codziennych obowiązków.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zapraszamy do aplikowania osoby posiadające doświadczanie w sprzedaży eksportowej produktów elektrotechnicznych. Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego. Wykształcenia wyższe, preferowane techniczne jest mile widziane. Poszukujemy osób komunikatywnych, doświadczonych w pracy w terenie, posiadających umiejętność śledzenia powierzonego obszaru sprzedażowego.


Co zyskujesz?
Firma gwarantuje stabilne warunki zatrudnienia, niezbędne narzędzia pracy, motywacyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
do góry