
Export Manager (rynek niemiecki)
PoznańExport Manager (rynek niemiecki)
Poznań
NR REF.: 1181182
Poznań
NR REF.: 1181182
Dla naszego Klienta, globalnego producenta i dystrybutora z branży dziecięcej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Export Manager- rynek niemiecki
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie sprzedażą wśród kluczowych klientów B2B (również w kanale online)
- Realizacja planów sprzedażowych i ich monitorowanie
- Rozwój sprzedaży na podległych rynkach we współpracy z kilkuosobowym zespołem (m.in. lokalnymi Sales Representatives)
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z naszymi partnerami biznesowymi
- Uczestnictwo w międzynarodowych targach oraz spotkaniach z partnerami biznesowymi
- Przygotowywanie raportów, kalkulacji i ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy
Wymagania:
- Praktyczne doświadczenie stanowisku menedżerskim w sprzedaży eksportowej – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) – warunek konieczny
- Mile widziana dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- Znajomość zagadnień i trendów e-commerce oraz tradycyjnych kanałów sprzedaży.
- Orientacja na cel poparta dotychczasowymi wynikami
- Dobra znajomość pakietu MS Office – szczególnie Excel i Power Point
- Proaktywne podejście do pracy, zaangażowanie
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy i sumienność
- Gotowość do częstych zagranicznych podróży służbowych
Nasz Klient oferuje:
- Przejrzysty system wynagradzania i premiowania (podstawa, premia indywidualna i zespołowa)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Praca hybrydowa (3 dni biuro, 2 dni Home Office)
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy - między 07:00 a 09:30
- Możliwość wykorzystania znajomości języka obcego, praca w międzynarodowym środowisku
- Dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku, bezpłatny dostęp do platformy e-learningowej ze szkoleniami o różnorodnej tematyce, w tym również nauka języków obcych
- Liczne benefity m.in. dofinansowanie do opieki medycznej (Luxmed), karty Multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, upominki dla pracowników z okazji ważnych wydarzeń, płatny urlop urodzinowy, zniżka na produkty firmy
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
