Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 09/12/2019.

English Speakers

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

English Speakers
Kraków
NR REF.: 1124420

If you have just finished your studies and are looking for an opportunity to develop your skills or if you have already gained first experience in customer service area - this job is for you!

In this role you will be in constant contact with Clients from financial services area (fluent English skills required).On a daily basis you will be answering to all the queries Clients might have.The ideal candidate should also have excellent communication skills and predispositions to act in a dynamic, teamwork-oriented environment.

Our client offers a unique opportunity to gain work experience in an interesting industry and in an international environment. You will receive competitive salary and benefits package as well.

If you are interested in this career opportunity, please submit your CV in English via “Apply” button.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry