W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Employee lifecycle specialist - Rekrutacja prowadzona online
Miejsce pracy: WrocławGrafton Recruitment we współpracy z międzynarodową firmą poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista w dziale administracji HR z językiem angielskim
Zakres obowiązków:
- kontakt z pracownikami firmy,
- udzielanie informacji na tematy związane z cyklem życia pracowniczego (ilość dni urlopowych, przysługujące benefity, szkolenia, itp.),
- weryfikowanie poprawności zawieranych umów o pracę,
- aktualizacja danych pracowniczych w systemie,
- dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
- co najmniej 1 rok doświadczenia na analogicznym stanowisku
- dobra znajomość języka angielskiego
- pozytywne nastawienie, chęć rozwoju zawodowego,
Korzyści: