Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/10/2019.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • utrzymywanie sprawności technicznej maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • nadzór nad systemami sterowania maszyn,
  • naprawy i regulacje szaf sterowniczych, układów sterowania maszyn,
  • modernizacja systemów automatyki oraz programowanie układów sterowania maszyn,
  • dbanie o dokumentację techniczną oraz tworzenie instrukcji do systemów sterowania urządzeń.

Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe - elektronika, automatyka lub elektrotechnika,
  • posiadanie uprawnień SEP do 1 kV,
  • mile widziane dodatkowe kursy lub szkolenia z zakresu obsługi, diagnostyki i programowania maszyn,
  • znajomość układów elektroniki i automatyki przemysłowej,
  • umiejętność korzystania z programatora sterowników PLC,
  • umiejętność tworzenia prostych układów sterowania i automatyki,
  • umiejętność obsługi generatorów przebiegu, oscyloskopów, multimetrów,
  • doświadczenie na stanowisku elektronika/automatyka co najmniej 3-4 lata.

Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatki premiowe,
  • pakiet benefitów pozapłacowych,
  • możliwość nawiązania długoterminowej współpracy z prężnie działającą firmą produkcyjną w regionie,
  • możliwość wsparcia przez firmę w przypadku kandydatów zainteresowanych relokacją,
  • oferta pracy stałej.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry