#

Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego

Miejsce pracy: Kraków

Zadania:

 

  • Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
  • Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
  • Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
  • Promowanie pozytywnej komunikacji;
  • Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.

 

 

Oferujemy:

  • Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
  • Darmowe przekąski i napoje;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku;
  • Możliwości rozwoju i awansu;
  • Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.

Wymagania:

  • Biegła znajomość jednego z języków(C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
  • Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
  • Kreatywność oraz motywacja do pracy;
  • Biegłość w korzystaniu z komputera;
  • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi