Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego
Miejsce pracy: KrakówZadania:
- Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
- Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
- Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
- Promowanie pozytywnej komunikacji;
- Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.
Oferujemy:
- Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
- Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
- Darmowe przekąski i napoje;
- Pracę w międzynarodowym środowisku;
- Możliwości rozwoju i awansu;
- Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.
Wymagania:
- Biegła znajomość jednego z języków(C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
- Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
- Kreatywność oraz motywacja do pracy;
- Biegłość w korzystaniu z komputera;
- Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.