Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/09/2021.

Ekspert ds. Sprzedaży Pasz (m/k)

Łódź, Warszawa,, łódzkie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: do uzgodnienia, teren operacyjny w pobliżu miejsca zamieszkania, Polska Centralna - okolice - Łódź, Warszawa.

Obowiązki:
  • realizacja planów sprzedaży na wyznaczonym obszarze,
  • promocja produktów firmy i ich sprzedaż w Polsce,
  • wsparcie techniczne dla klientów w zakresie żywienia oraz doboru premiksów, produktów odżywczych w sektorze bydła i trzody,
  • przeprowadzanie wizyt biznesowych u obecnych i przyszłych klientów firmy, formułowanie dawek TMR, wsparcie gospodarstw w zakresie zarządzania gospodarstwem, optymalizacja wydajności technicznej gospodarstw,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmy do współpracy na lokalnym rynku,
  • udział w przygotowaniu planu sprzedaży w określonych przedziałach czasowych (planowanie kwartalne, roczne),
  • monitorowanie działań konkurencji w podległym obszarze, prognozowanie sprzedaży produktów, współpraca z innymi osobami w firmie.

Wymagania:
  • 3 - 5-letnie doświadczenie w funkcji sprzedażowej (negocjacje sprzedaży, sprzedaż) w sektorze żywienia bydła i trzody,
  • dobra znajomość języka angielskiego mile widziany,
  • praktyczne doświadczenie w żywieniu trzody i bydła i duża wiedza techniczna,
  • wykształcenie wyższe z zakresu paszoznawstwa / weterynarii / zootechniki lub pokrewne,
  • dobra wiedza na temat żywienia bydła i trzody,
  • dobra znajomość narzędzi informatycznych,
  • umiejętność składania propozycji oraz słuchania i analizowania, reaktywność w zarządzaniu projektami,
  • umiejętność handlowa, autonomia, niezależność, dobra organizacja pracy, praca zespołowa, komunikacja, kreatywność, otwartość, ciekawość, negocjacje i umiejętności sprzedaży.

Oferujemy:
  • pracę w firmie z branży rolnej na stabilnych warunkach zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat,
  • ciekawe wyzwanie zawodowe dla doświadczonych handlowców (wprowadzenie nowej marki premiksowej na rynek krajowy),
  • dużą swobodę w działaniu oraz przestrzeń do wykorzystania własnych pomysłów na rozwój sieci sprzedaży,
  • możliwość wykorzystania języka angielskiego podczas pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy wspierający aktywność sprzedażową,
  • wdrożenie na stanowisko pracy, niezbędne narzędzia pracy m.in. telefon, komputer oraz samochód służbowy,
  • ciekawy pakiet bonusów socjalnych między innymi prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe.
Poszukujemy doradców w całej Polsce - zgłoś się już dziś do nas i daj znać, w jakim miejscu Polski chciałbyś pracować.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Rolnictwo , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry