Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Ekspert ds. Sprzedaży Pasz (m/k)
Miejsce pracy: Łódź, Warszawa,Miejsce pracy: do uzgodnienia, teren operacyjny w pobliżu miejsca zamieszkania, Polska Centralna - okolice - Łódź, Warszawa.
Obowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.
Obowiązki:
- realizacja planów sprzedaży na wyznaczonym obszarze,
- promocja produktów firmy i ich sprzedaż w Polsce,
- wsparcie techniczne dla klientów w zakresie żywienia oraz doboru premiksów, produktów odżywczych w sektorze bydła i trzody,
- przeprowadzanie wizyt biznesowych u obecnych i przyszłych klientów firmy, formułowanie dawek TMR, wsparcie gospodarstw w zakresie zarządzania gospodarstwem, optymalizacja wydajności technicznej gospodarstw,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmy do współpracy na lokalnym rynku,
- udział w przygotowaniu planu sprzedaży w określonych przedziałach czasowych (planowanie kwartalne, roczne),
- monitorowanie działań konkurencji w podległym obszarze, prognozowanie sprzedaży produktów, współpraca z innymi osobami w firmie.
Wymagania:
- 3 - 5-letnie doświadczenie w funkcji sprzedażowej (negocjacje sprzedaży, sprzedaż) w sektorze żywienia bydła i trzody,
- dobra znajomość języka angielskiego mile widziany,
- praktyczne doświadczenie w żywieniu trzody i bydła i duża wiedza techniczna,
- wykształcenie wyższe z zakresu paszoznawstwa / weterynarii / zootechniki lub pokrewne,
- dobra wiedza na temat żywienia bydła i trzody,
- dobra znajomość narzędzi informatycznych,
- umiejętność składania propozycji oraz słuchania i analizowania, reaktywność w zarządzaniu projektami,
- umiejętność handlowa, autonomia, niezależność, dobra organizacja pracy, praca zespołowa, komunikacja, kreatywność, otwartość, ciekawość, negocjacje i umiejętności sprzedaży.
Oferujemy:
- pracę w firmie z branży rolnej na stabilnych warunkach zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat,
- ciekawe wyzwanie zawodowe dla doświadczonych handlowców (wprowadzenie nowej marki premiksowej na rynek krajowy),
- dużą swobodę w działaniu oraz przestrzeń do wykorzystania własnych pomysłów na rozwój sieci sprzedaży,
- możliwość wykorzystania języka angielskiego podczas pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy wspierający aktywność sprzedażową,
- wdrożenie na stanowisko pracy, niezbędne narzędzia pracy m.in. telefon, komputer oraz samochód służbowy,
- ciekawy pakiet bonusów socjalnych między innymi prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.