#

E-commerce Specialist (Digital Content and Marketing Executive)

Michael Page

Kraków, zagranica

Michael Page Michael Page

E-commerce Specialist (Digital Content and Marketing Executive)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie treści w kanałach online, raportowanie oraz analizę wyników kampanii, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji w zespole oraz osiąganie założonych celów handlowych.

Informacje o kliencie

Dla naszego klienta - międzynarodowej marki odzieży outdoorowej - poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. E-commerce (Digital Marketing & Content Executive).

Opis stanowiska

  • Szczegółowe planowanie i koordynacja projektów zgodnie z wytycznymi Managera;
  • Ścisła współpraca z Managerem w celu realizacji założonych wskaźników KPI;
  • Koordynowanie realizacji działań marketingowych we wszystkich kanałach oraz wewnątrz zespołu;
  • Umiejętne priorytetyzowanie działań sprzedażowych i wizerunkowych;
  • Branie udziału w tworzeniu i egzekwowaniu ogólnej strategii digital marki;
  • Wsparcie w komunikowaniu nadrzędnego kierunku marki i optymalizacji kampanii pod tym kątem;
  • Ścisła współpraca z Managerem i zespołem w celu planowania i dostarczania wysoce innowacyjnych kampanii i treści, które zwiększają zaangażowanie konsumentów i zasięg marki;
  • Dostarczanie wysoce przemyślanego i spójnego „tone of voice", który jest dostosowany do wytycznych marki i jednocześnie odpowiedni dla kanałów digital i regionu;
  • Zlecanie i koordynowanie tworzenia kreacji graficznych przy ścisłej współpracy z Działem Marketingu i Front-end developerem;
  • Udział w działaniach mających na celu wdrażanie ulepszeń i usprawnień dotyczących zdjęć, treści, potrzeb klientów;
  • Promowanie nowych sposobów pracy m.in. poprzez wdrażanie nowych systemów zarządzania treścią;
  • Udział w projektach mających na celu usprawnienia procesów wewnętrznych i dalszego zwiększania zaangażowania konsumentów;
  • Promowanie doskonałej pracy zespołowej, przywództwa w swojej dziedzinie i pracy wielozadaniowej;
  • Inicjowanie i prowadzenie projektów z parterami zewnętrznymi w celu zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności marki;

Profil kandydata

  • 1-3+ lat doświadczenia na stanowisku w Digital marketingu;
  • Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu planem komunikacji w zespole;
  • Doświadczenie na stanowisku nastawionym na konsumenta, dostarczającym innowacyjne rozwiązania, spójną komunikację, która przywiązuje klienta do marki i zapewnia retencję;
  • Doświadczenie w pracy na multifunkcyjnym stanowisku, wykazujący proaktywne podejście do pracy i samodzielność;
  • Umiejętność komunikacji „one 2 one" oraz w większych grupach - wewnętrznie i zewnętrznie;
  • Doświadczanie w narzędziach do analityki internetowej (np. Google Analytics), narzędziach do raportowania (np. Google Data Studio), On-Site user (np. Insider, Contentsquare, Monetate), zarządzaniu treścią (np. Contentful), Marketing Automation (np. DotDigital, FreshMail, SalesManago), zarządzaniu projektami (np. Trello, Clickup, Monday);

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej;
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Michael Page Michael Page

Job details

Location: Kraków
Contract type: Na czas nieokreślony

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

More

Follow us on:
Michael Page Michael Page Michael Page Michael Page

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi