E-commerce Specialist (Digital Content and Marketing Executive)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie treści w kanałach online, raportowanie oraz analizę wyników kampanii, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji w zespole oraz osiąganie założonych celów handlowych.
Informacje o kliencie
Dla naszego klienta - międzynarodowej marki odzieży outdoorowej - poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. E-commerce (Digital Marketing & Content Executive).
Opis stanowiska
- Szczegółowe planowanie i koordynacja projektów zgodnie z wytycznymi Managera;
- Ścisła współpraca z Managerem w celu realizacji założonych wskaźników KPI;
- Koordynowanie realizacji działań marketingowych we wszystkich kanałach oraz wewnątrz zespołu;
- Umiejętne priorytetyzowanie działań sprzedażowych i wizerunkowych;
- Branie udziału w tworzeniu i egzekwowaniu ogólnej strategii digital marki;
- Wsparcie w komunikowaniu nadrzędnego kierunku marki i optymalizacji kampanii pod tym kątem;
- Ścisła współpraca z Managerem i zespołem w celu planowania i dostarczania wysoce innowacyjnych kampanii i treści, które zwiększają zaangażowanie konsumentów i zasięg marki;
- Dostarczanie wysoce przemyślanego i spójnego „tone of voice", który jest dostosowany do wytycznych marki i jednocześnie odpowiedni dla kanałów digital i regionu;
- Zlecanie i koordynowanie tworzenia kreacji graficznych przy ścisłej współpracy z Działem Marketingu i Front-end developerem;
- Udział w działaniach mających na celu wdrażanie ulepszeń i usprawnień dotyczących zdjęć, treści, potrzeb klientów;
- Promowanie nowych sposobów pracy m.in. poprzez wdrażanie nowych systemów zarządzania treścią;
- Udział w projektach mających na celu usprawnienia procesów wewnętrznych i dalszego zwiększania zaangażowania konsumentów;
- Promowanie doskonałej pracy zespołowej, przywództwa w swojej dziedzinie i pracy wielozadaniowej;
- Inicjowanie i prowadzenie projektów z parterami zewnętrznymi w celu zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności marki;
Profil kandydata
- 1-3+ lat doświadczenia na stanowisku w Digital marketingu;
- Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu planem komunikacji w zespole;
- Doświadczenie na stanowisku nastawionym na konsumenta, dostarczającym innowacyjne rozwiązania, spójną komunikację, która przywiązuje klienta do marki i zapewnia retencję;
- Doświadczenie w pracy na multifunkcyjnym stanowisku, wykazujący proaktywne podejście do pracy i samodzielność;
- Umiejętność komunikacji „one 2 one" oraz w większych grupach - wewnętrznie i zewnętrznie;
- Doświadczanie w narzędziach do analityki internetowej (np. Google Analytics), narzędziach do raportowania (np. Google Data Studio), On-Site user (np. Insider, Contentsquare, Monetate), zarządzaniu treścią (np. Contentful), Marketing Automation (np. DotDigital, FreshMail, SalesManago), zarządzaniu projektami (np. Trello, Clickup, Monday);
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Możliwość częściowej pracy zdalnej;
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Kraków
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Location: Kraków
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Follow us on: