Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2021.

Opis stanowiska pracy

Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym od 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 35 000 sklepów internetowych. Rozwijamy się w szybkim tempie na polskim rynku e-commerce. W związku z czym poszukujemy kandydata/ki na stanowisko: E-Commerce Sales Specialist (SaaS).

Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż naszych usług czyli oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego dostępnego w abonamencie (SaaS). Sprzedaż odbywa się poprzez kontakt telefoniczny i mailowy z naszymi potencjalnymi Klientami którzy założyli 14 dniowy sklep testowy. Twoja praca będzie polegała na rozpoznaniu potrzeb naszych Klientów, zbudowaniu z nimi relacji oraz przedstawieniu im najlepszej możliwej oferty w celu dokonania sprzedaży naszych usług.

Nieodzowną częścią pracy będzie również przedłużanie korzystania z naszych usług przez obecnych Klientów poprzez utrzymywanie relacji i przedstawianie dogodnych ofert dla Klientów.

Od czasu do czasu będziesz prowadził/a również webinary sprzedażowe oraz uczestniczył/a na targach oraz naszych autorskich eventach Sky-Shop Day.

Ważne jest dla nas abyś miał/a doświadczenie na stanowisku handlowym związanym z pozyskiwaniem i utrzymaniem klientów B2B najlepiej w branży IT/E-Commerce.

Współpracujemy z takimi markami jak: mBank, Google, Facebook, Media-Tech, Grycan, Allegro, InPost czy Ceneo.

 

W 2016 roku zdobyliśmy podium w konkursie Ekomers na najlepszą platformę sklepową w Polsce :)

 

Oferujemy:

 

• Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B

• Podstawę + system prowizyjny

• Premie kwartalne

• Pracę w jednej z największych firm e-commerce w Polsce

• Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie (praca z biura)

• Niezbędne narzędzia pracy (Komputer, telefon itp)

• Praca od poniedziałku do piątku

• Szkolenia i konferencje

• Pozytywna i startupowa atmosfera w firmie :)

• Dofinansowanie do karty MultiSport

• Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe

• Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy

• Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.

• Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne :)

• Chill pufa, Xbox One z grami

Wymagania

• Minimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach handlowych B2B

• Doświadczenie z zakresu e-commerce / IT / hosting

• Umiejętność prowadzenia zrozumiałej komunikacji mailowej i telefonicznej

• Znajomość skutecznych praktyk i metod sprzedaży

Prezentacja firmy

Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym tj: SaaS.... Działamy aktualnie na polskim rynku lecz pojawimy się również na globalnym rynku e-commerce.

Marka istnieje na rynku od 2009 roku i przez ten skorzystało z naszego oprogramowania dużo ponad 10 000 sklepów internetowych.

Sky-Shop posiada unikalne rozwiązania na polskim rynku e-commerce które intensywnie rozwijamy.

Jeżeli chcesz rozwijać jedno z najlepszych rozwiązań e-commerce na polskim rynku - dołącz do nas!
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż , Praca Internet / e-commerce
do góry