Opis stanowiska pracy
E-commerce Consultant
Polska
NR REF.: 1193033
Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. e-commerce / E-commerce Specialist
Lokalizacja/model pracy: 100% zdalnieBranża: e-commerceRodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)Stawka: rynkowa (uzależniona od oczekiwań kandydatów)Start date: ASAP / 1 miesiąc okresu wypowiedzeniaGodziny pracy: elastycznePraca zdalna: 100% zdalnie
Rola:E-commerce Consultant będzie pełnił rolę doradczą i koordynującą, odpowiadając za opracowanie, zaplanowanie oraz nadzór nad wdrożeniem kompleksowej strategii e-commerce. Jego działania mają na celu wsparcie działań klienta w transformacji cyfrowej, rozwoju kanałów B2B oraz optymalizacji procesów biznesowych i obsługi klienta.
Zakres obowiązków:
Opracowanie strategii e-commerce
- Zdefiniowanie celów i KPI dla działań eCommerce (sprzedaż, pozyskiwanie leadów, retencja).
- Opracowanie ścieżek zakupowych dla różnych typów klientów (B2B, sub -dystrybutor, stały klienta.
- Zaplanowanie roadmapy rozwoju platformy e-commerce (funkcjonalności, integracje, content).
Audyt i analiza istniejących zasobów
- Przeprowadzenie audytu technicznego strony (SEO, UX, wydajność).
- Analiza danych z Google Analytics, systemu ERP i narzędzi marketingowych.
- Ocena aktualnych procesów sprzedażowych i identyfikacja „wąskich gardeł”.
Doradztwo w zakresie wyboru narzędzi i technologii
- Rekomendacja platformy e-commerce, CRM, systemów automatyzacji marketingu.
- Wskazanie narzędzi do integracji z Insert GT
- Propozycja narzędzi do raportowania, analityki, scoringu klientów.
Współpraca z działami firmy oraz zewnętrznymi wykonawcami
- Koordynacja prac z zespołem marketingu, sprzedaży, IT i logistyki.
- Doradztwo przy wyborze dostawców zewnętrznych (agencje, developerzy, UX/UI).
- Nadzór nad jakością realizacji wdrożeń (np. testy funkcjonalne, odbiory).
Opracowanie strategii komunikacji i pozyskiwania klientów B2B
- Plan treści edukacyjnych, lead magnetów i content marketingu.
- Rekomendacje kanałów promocji (LinkedIn, kampanie edukacyjne, social selling).
- Segmentacja klientów i zaplanowanie automatyzacji działań e-mail marketingowych.
Projektowanie doświadczenia klienta (Customer Experience)
- Wypracowanie propozycji wartości (value proposition) dla każdego segmentu klienta.
- Optymalizacja procesu zakupowego online – od rejestracji po zamówienie i obsługę posprzedażową.
- Projektowanie funkcji konta klienta, programów lojalnościowych, modułów zapytań ofertowych (RFQ).
Nadzór nad wdrażaniem działań i mierzenie efektów
- Monitorowanie postępów wdrożenia zgodnie z harmonogramem i budżetem.
- Ocena skuteczności działań na podstawie danych (konwersje, retencja, sprzedaż).
- Raportowanie do zarządu/koordynatora projektu
Co otrzymasz:- Długofalową współpracę z Klientem realizującym projekty dla największych graczy z sektora bankowego, ubezpieczeniowego, telco i nie tylko
- Możliwość pracy w elastycznych godzinach (start między 8:00 a 10:00)
- Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
- Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych wiodących klientów Hays
Wymagane kwalifikacje:- Wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu, zarządzania, informatyki lub pokrewnych.
- Doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym w zarządzaniu projektami e-commerce.
- Znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics, systemy ERP).
- Doświadczenie w audytach technicznych stron internetowych (SEO, UX).
- Umiejętność opracowywania strategii e-commerce i planowania roadmapy rozwoju platformy.
- Znajomość narzędzi CRM, systemów automatyzacji marketingu i integracji technologicznych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i koordynacyjne.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:- Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
- Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
- Rozmowa techniczna z Klientem – spotkanie online (1h)
- Oferta
- Witamy w projekcie!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/05/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media