Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/09/2019.

E-Channel Support Specialist z językiem Francuskim

Kraków, małopolskie

HRO Recruitment

Opis stanowiska pracy

 

E-Channel Support Specialist z językiem Francuskim

Nie oczekujemy doświadczenia !

Lokalizacja: Kraków

 

Jeśli jesteś sumienny I przestrzegasz terminów

Potrafisz gromadzić i analizować dokumentację oraz pracować skutecznie z kluczowymi interesariuszami, aby zapewnić wzajemnie satysfakcjonujące rozwiązywanie kluczowych problemów

Jest to praca idealna dla Ciebie !

 

Obowiązki

 Przetwarzanie dokumentacji klienta w celu osiągnięcia uzgodnionych standardów,

 

• Obsługa połączeń z klientami (Inbound / Outbound) i wdrażanie projektu e-Channel zgodnie z

• procedurami i standardami HSBC,

• Zapewnienie usługi przetwarzania wysokiej jakości w celu osiągnięcia maksymalnej satysfakcji klienta w ramach określonych umów o gwarantowanym poziomie usług

• Rozwiązywanie problemów lub odpowiednio przekazywane ich wraz z zaleceniami,

• Budowanie doskonałych relacji z interesariuszami i zapewnienie najlepszej jakości zarządzania kontem przy rozwiązywaniu zapytań klientów,

• Inne obowiązki zależą od przydzielonego procesu (np. Wdrożenia projektu, utrzymanie systemu i rozwój infrastruktury).

 

 

 Wymagania :

• Biegła znajomość języka francuskiego i dobra angielskiego,

• Dobre umiejętności konwersacyjne, aby przyciągnąć uwagę klienta przez telefon,

• Umiejętność pisania listów biznesowych i raportów

• Umiejętność rozumienia i interpretowania danych numerycznych.

• Zdolności rozwiązywania problemów,

• Organizacja pracy własnej,

• Znajomość produktów GLCM / kanałów elektronicznych będzie zaletą,

• Zdolność do budowania dobrych relacji z ludźmi.

 

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

• Pakiet szkoleń wprowadzających,

• Ciekawa ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji

• Możliwości rozwoju,

• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,

• Prywatna opieka zdrowotna, świadczenia dla pracowników

 

 

Prezentacja firmy

HRO Recruitment to brand firmy HRO Personnel, dynamicznie rozwijającego się dostawcy... usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Finanse
do góry