Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/12/2021.

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie i nadzór nad operacyjną działalnością Spółki w Polsce,
  • Kształtowanie i realizację skutecznej strategii rozwoju Spółki na konkurencyjnym rynku,
  • Wyznaczanie celów strategicznych krótko- i długoterminowych oraz nadzór nad ich realizacją,
  • Przygotowywanie rocznych budżetu oraz monitorowanie rzeczywistych wyników,
  • Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, osiąganego poziomu przychodów oraz marż,
  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami,
  • Zarządzanie i motywowanie podległych pracowników,
  • Stałe poszukiwanie perspektyw rozwoju dla Spółki oraz wyznaczanie ich kierunku,
  • Opracowywanie metod i parametrów (KPI) oceny jakości pracy poszczególnych obszarów Spółki,
  • Ścisłą współpracę z innymi podmiotami z grupy kapitałowej.

Od kandydatów zatrudnionych na tym stanowisku oczekujemy:

  • Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku,
  • Doświadczenia zawodowego w branży farmaceutycznej,
  • Wykształcenia wyższego na kierunku Chemia, Farmacja, Medycyna, Biologia  lub pokrewne będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie lub innego języka europejskiego,
  • Gotowości do odbywania zagranicznych podróży służbowych,
  • Umiejętności zarządzania zespołem, prawidłowego delegowania zadań oraz rozliczania efektów ich realizacji,
  • Znajomości zasad budżetowania oraz kalkulacji rentowności,
  • Umiejętności strategicznego myślenia, samodzielności oraz umiejętności analitycznych

Pracodawca oferuje:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku, z doświadczonym i dynamicznym zespołem,
  • Długofalowe zatrudnienie, w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją rynkową,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
  • Niezbędne narzędzia do pracy (samochód, laptop, telefon), w tym również do użytku prywatnego,
  • Możliwości rozwoju zawodowego i realnego wkładu w rozwój firmy na rynku polskim.

Wymagania

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży farmaceutycznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Szukasz pracy?
Rekruterzy tworzący agencję rekrutacyjną SMART- HR chętnie Ci w tym... pomogą.
Wierzymy, że największym skarbem firmy są doskonale dobrani i zmotywowani pracownicy. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi aktualnymi rekrutacjami.

Nie znalazłeś oferty pracy, która i rozwinie Twój potencjał?
Wyślij nam swoje aktualne CV. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Jesteś przedsiębiorcą?
Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania firm. Dzięki naszemu profesjonalnemu wsparciu sprostasz wymaganiom dzisiejszego rynku. Błędy związane z wyborem nieodpowiednich pracowników mogą przełożyć się na funkcjonowanie całej organizacji, straty finansowe oraz stagnację firmy.
Twój sukces w biznesie jest na wyciągnięcie ręki, lecz wymaga wiedzy, doświadczenia i profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał SMART-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Zapoznaj się z naszą ofertą i rozwijaj się z nami.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:

-Rekrutacji i selekcji pracowników
-Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
-Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
-Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
-Kadr, Płac, BHP
-Job Coachingu dobierany plan rozwoju kariery, we współpracy z coachem zawodowym.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Laboratorium / Farmacja / Biotechnologia , Praca Uroda / Pielęgnacja / Branża kosmetyczna
do góry