Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/11/2019.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta poszukujemy doświadczonego Dyrektora Finansowego.

Informacje o kliencie

Dynamicznie rozwijająca się Firma Produkcyjno-Handlowa, zlokalizowana w Zielonej Górze.

Opis stanowiska

  • Zarządzanie pracą całego pionu finansowego oraz jego rozwijanie (kontroling oraz księgowość);
  • Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy, odpowiedzialność za obszar finansów w organizacji;
  • Monitorowanie i optymalizacja wszystkich procesów finansowych;
  • Optymalizowanie polityki podatkowej;
  • Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych;
  • Odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych;
  • Budżetowanie, prognozowanie i planowanie płynności/ przepływów finansowych;
  • Nadzór nad przygotowywaniem miesięcznych oraz rocznych sprawozdań finansowych;
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, audytorami, inwestorami, prawnikami i innymi podmiotami zewnętrznymi;
  • Zapewnianie zgodności procedur spółki z polityką Grupy oraz przepisami prawa.

Profil kandydata

  • Min. 5- letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem finansami;
  • Ukończone egzaminy w zakresie polskich lub międzynarodowych kwalifikacji zawodowych z dziedziny finansów, takich jak ACCA, CIMA lub biegły rewident mile widziane;
  • Dobre umiejętności przywódcze oraz doświadczenie i umiejętności zarządzania zespołem;
  • Gruntowna wiedza z zakresu nowoczesnych metod zarządzania finansami przedsiębiorstwa;
  • Praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu rachunkowości, budżetowania i kontroli kosztów;
  • Analizowanie danych finansowych, wdra¿ania planów i strategii finansowych;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym profesjonalny kontakt biznesowy i branżowy
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego, planistycznego i strategicznego myślenia.

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego na strategicznym stanowisku w ramach dużej firmy;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń, niezbędne narzędzia pracy;
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry