Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/09/2021.

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • Koordynowanie pracy 4-osobowego zespołu, wyznaczanie zadań oraz motywowanie,
  • Zarządzanie płynnością finansową firmy,
  • Pozyskiwanie finansowania zewnętrznego na potrzeby realizowanych projektów inwestycyjnych,
  • Prowadzenie optymalnej polityki podatkowej firmy, kontrolę i weryfikację kosztów,
  • Analizę procesów finansowych w firmie i bieżące ich ulepszanie,
  • Sporządzanie modeli biznesowych do projektów inwestycyjnych, współpracę z Managerami Projektów,
  • Utrzymywanie relacji z instytucjami zewnętrznymi (bankami, audytorami, biurem rachunkowym, prawnikami i innymi podmiotami zewnętrznymi),
  • Opracowywanie budżetów, raportów i analiz finansowych bezpośrednio dla zarządu firmy.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku lub pokrewnym,
  • Bardzo dobrej znajomości prawa podatkowego,
  • Doświadczenia zawodowego w firmie o rozbudowanej strukturze,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,
  • Rozumienia procesów księgowych,
  • Wykształcenia wyższego ekonomicznego,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office, zwłaszcza Ms Excel,
  • Skrupulatności, bardzo dobrej organizacji czasu pracy i sumienności oraz zaangażowania w powierzone zadania,
  • Komunikatywności oraz umiejętności budowania dobrych relacji.

 

Pracodawca oferuje:

  • Interesującą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej (w zależności od preferencji kandydata), w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Komfortowe warunki pracy i możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej firmie działającej na rynku lokalnym,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość korzystania z dodatkowych benefitów,
  • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • Dużą samodzielność, decyzyjność i realny wpływ na rozwój firmy.

 

Wymagania

Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy działającej w branży nieruchomości – lidera na rynku lokalnym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry