Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego klienta działającego w obszarze rynku E-Commerce, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora zarządzającego obszarem Obsługi Klienta oraz Jakości.
Dyrektor Działu Obsługi Klienta
Kraków
zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku e-commerce,
pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują kulturę organizacyjną,
samodzielne stanowisko pracy z dużą swobodą działania,
umowę o pracę i wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i kompetencji,
możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia,
ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa,
dodatkowe benefity: dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medyczne.
organizacja i nadzorowanie pracy telefonicznego Biura Obsługi Klienta oraz działu Reklamacji,
zapewnienie realizacji celów ilościowych i jakościowych,
optymalizacja procesów obsługi klienta i reklamacji,
wdrożenie polityki mającej na celu wzrost poziomu satysfakcji Klienta,
wyznaczanie nowych kierunków działania w zakresie polityki jakościowej i obsługi Klienta,
rozwój podległego zespołu,
staranne i sumienne prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem w podległym obszarze.
minimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu BOK lub działem handlowym,
umiejętności budowania i motywowania zespołu,
łatwości podejmowania decyzji,
odpowiedzialności,
łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji,
zdolności pracy pod presją czasu,
doświadczenie w pracy na projektach - ich tworzeniu i wdrażaniu.
Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?