Opis stanowiska pracy

Dyrektor sprzedaży hotelu odpowiedzialny będzie za przygotowanie i realizację budżetu sprzedażowego dla wszystkich segmentów hotelowych poprzez aktywne poszukanie nowych kanałów sprzedaży, partnerów handlowych oraz poprzez wspieranie podległego personelu w działaniach dążących do osiągnięcia wytyczonych celów sprzedażowych na dany rok.

 

ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW:

•Opracowywanie budżetu sprzedaży oraz wdrażanie przyjętej polityki sprzedaży na dany rok

•Kontrola pracy działu sprzedaży w kontekście realizacji polityki sprzedażowej i budżetu

•Rozdzielanie i delegowania zadań i obowiązków pracownikom działu sprzedaży

•Wdrożenie skutecznej strategii pozyskiwania nowych klientów oraz partnerów handlowych

•Aktywne wsparcie działań sprzedażowych podległych pracowników

•Opracowanie, wdrożenie oraz koordynowanie wszystkich działań marketingowych i promocyjnych hotelu, spójnych ze strategią marketingową sieci

•Nadzór nad przygotowaniem kalkulacji ofert, kontraktów oraz bieżące monitorowanie ich realizacji

•Budowanie i utrzymywanie dobrych i trwałych relacji biznesowych z klientami i partnerami hotelu

•Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie ze standardami sieci

•Kreowanie pozytywnego wizerunku i umacnianie pozycji firmy na rynku

•Uczestnictwo w targach, imprezach branżowych oraz eventach promujących hotel

•Codzienna, ścisła współpraca z innymi działami hotelu mająca na celu dostarczanie naszym gościom hotelowym usług na najwyższy poziomie

Wymagania

 

•Minimum 5 letnie doświadczenie w dziale sprzedaży w tym co najmniej 1 rok na stanowisku nie niższym niż z-ca Dyrektora Sprzedaży

•Cechy silnego lidera dążącego do wytyczonych celów

•Znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych

•Umiejętność podejmowania i prowadzenia trudnych rozmów oraz negocjacji

•Ponadprzeciętne umiejętności analityczne i prognostyczne

•Znajomość rynku hotelowego oraz trendów turystycznych dla regionu

•Doskonała znajomość arkuszy kalkulacyjnych, narzędzi internetowych

•Doświadczenie w delegowaniu zadań, egzekwowaniu wytyczonych celów oraz motywowaniu podległego zespołu sprzedażowego

•Wysokie kompetencje interpersonalne

 

OFERUJEMY:

•Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku turystycznym

•Umowę o pracę

•System premiowy powiązany z wynikami sprzedażowymi

•Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy tj. telefon, laptop

•Kartę medyczną oraz sportową

•Dostęp do szerokiego wachlarzu szkoleń sieciowych

•Możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur firmy oraz sieci

Prezentacja firmy

Firma Hotels Global Investment Group Sp. z o.o. - operator czterogwiazd... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/05/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
System premiory oparty na wynikach sprzedażowych
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi