Opis stanowiska pracy
Dyrektor ds. finansów, wsparcia operacji i administracji
Mazowieckie
NR REF.: 1191702
Obecnie dla naszego Klienta, firmy z branży budowlanej zlokalizowanej w środkowej części Polski, poszukujemy Kandydatów na stanowisko
Dyrektora ds. finansów, wsparcia operacji i administarcji. Zakres obowiązków:- Współudział w tworzeniu i wdrażaniu długoterminowej strategii firmy oraz podejmowanie kluczowych decyzji dotyczących kierunku rozwoju firmy
- Zarządzanie działami finansowym i operacyjnym firmy takimi jak : finanse, księgowość, kontroling, IT, zakupy, administracja
- Opracowywanie i wdrażanie strategii finansowej oraz operacyjnej Spółki
- Budżetowanie i analiza finansowa: monitorowanie budżetu, analiza raportów finansowych oraz współpraca przy opracowywaniu planów finansowych
- Rozwój współpracy z instytucjami finansowymi
- Optymalizacja procesów: wdrażanie nowych procedur i usprawnianie istniejących procesów biznesowych
- zapewnienie zgodności działań firmy z obowiązującymi przepisami prawa oraz monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach
- Monitorowanie i analiza wyników finansowych oraz operacyjnych, weryfikowanie oraz wdrażanie usprawnień w celu zwiększenia efektywności działania
- Współpraca z działami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi partnerami biznesowymi.
- Udział w negocjacjach warunków kontraktowych, pomoc w nadzorze nad realizacją projektów budowlano-montażowych.
Od Kandydatów oczekujemy:- Wykształcenia wyższego z zakresu finansów, ekonomii, zarządzania lub pokrewne.
- Minimum 10 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze finansów i operacji.
- Doświadczenia w pracy w branży budowlanej bądź powiązanej
- Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego.
- Znajomości przepisów prawa finansowego i podatkowego.
- Doskonałych umiejętności analitycznych i organizacyjnych.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Nasz Klient oferuje możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wsparcie w realizacji strategi biznesowych, uczestnictwo w podejmowaniu kluczowych dla organizacji decyzji oraz pakiet benfitów pozapłacowych.
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/05/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa