Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/01/2021.

Doradca Techniczno-Handlowy/Koordynator Projektów

Kraków, małopolskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Sprzedaż systemów posadzkowych,
  • Oferowanie rozwiązań, które rozwiązują problemy operacyjne klientów, przygotowywanie ofert,
  • Nadzór nad ekipami instalacyjnymi,
  • Nadzór nad kosztami projektowymi i współpracę z podwykonawcami,
  • Nadzór nad terminową realizacją wykonywanych prac,
  • Zapewnienie bezpieczeństwa BHP w czasie prowadzenia prac,
  • Zarządzanie procesem sprzedaży w regionie: analiza obszaru, analiza potrzeb klientów, negocjacje,
  • Raportowanie do Kierownika Sprzedaży.

 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia w sprzedaży B2B,
  • Doświadczenia w branży budowlanej lub przemysłowej,
  • Doświadczenie w koordynowaniu pracy innych pracowników (np. wykonawczych),
  • Prawa jazdy kat. B,
  • Umiejętności oceny stanu pracy pod względem poziomu wykonania prac, realizacji i planowania harmonogramów, kosztów i niezbędnych zasobów ludzkich,
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych,
  • Dobrej organizacji pracy, dynamiki działania, pozytywnego podejścia do pracy i życia.

 

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej renomowanej firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie bazowe oraz system premiowy, samochód służbowy,
  • Współpracę na zasadach B2B lub innej preferowanej przez kandydata,
  • Pełne szkolenie produktowe i praktyczne,
  • Atmosferę współpracy i wzajemnego szacunku w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej dziedzinie.

 

Wymagania

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjno-instalacyjnej z branży posadzek przemysłowych, świadczącej usługi dla wielu gałęzi przemysłu i handlu, w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/12/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry