Opis stanowiska pracy

Praca w BoConcept oznacza, że będziesz pracował w międzynarodowej firmie produkującej i sprzedającej meble, która posiada 240 Salonów w 50 różnych Państwach, w której 2000 osób jest odpowiedzialnych za dostarczanie klientom projektów mebli i dodatków w stylu, który można określić jako wielkomiejski.

Nasz wspólny cel to prowadzenie sprzedaży nowoczesnego wyposażenia wnętrz. Osiągamy ten cel dzięki współpracy, wspólnej koncepcji i woli znajdowania najlepszych rozwiązań. Byłoby nam miło, gdybyś chciał dołączyć do naszej drużyny. Jeżeli tak, czekamy na rozmowę z Tobą.

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w sprzedaży usług lub produktów,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży dóbr codziennego użytku
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem typu „premium"
  • Entuzjazm i energia w pracy
  • Zaangażowanie i orientacja na rezultaty
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Znajomość najnowszych trendów i designu będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Prezentacja firmy

Firma BoConcept powstała w Danii w 1952 roku i dzisiaj może pochw... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
2 500PLN - 8 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
Premia uznaniowa w oparciu o wynik
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Praca dla studenta, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi