Opis stanowiska pracy
Praca w BoConcept oznacza, że będziesz pracował w międzynarodowej firmie produkującej i sprzedającej meble, która posiada 240 Salonów w 50 różnych Państwach, w której 2000 osób jest odpowiedzialnych za dostarczanie klientom projektów mebli i dodatków w stylu, który można określić jako wielkomiejski.
Nasz wspólny cel to prowadzenie sprzedaży nowoczesnego wyposażenia wnętrz. Osiągamy ten cel dzięki współpracy, wspólnej koncepcji i woli znajdowania najlepszych rozwiązań. Byłoby nam miło, gdybyś chciał dołączyć do naszej drużyny. Jeżeli tak, czekamy na rozmowę z Tobą.
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w sprzedaży usług lub produktów,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży dóbr codziennego użytku
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem typu „premium"
- Entuzjazm i energia w pracy
- Zaangażowanie i orientacja na rezultaty
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Znajomość najnowszych trendów i designu będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Prezentacja firmy
Firma BoConcept powstała w Danii w 1952 roku i dzisiaj może pochw...
Firma BoConcept powstała w Danii w 1952 roku i dzisiaj może pochwalić się wieloletnią tradycją tworzenia nowoczesnych designerskich mebli o wysokiej funkcjonalności i jakości. Bogata kolekcja duńskich designerskich mebli do salonu, sypialni, jadalni i domowego biura czeka na Ciebie w salonach na całym świecie. Od stylowych designerskich sof, eleganckich stołów i krzeseł do jadalni, poprzez praktyczne systemy regałowe, po nowoczesne designerskie łóżka, nasza oferta, wzbogacona o nowoczesne dodatki do domu, spełni oczekiwania wielu projektów wnętrz. Niemal wszystkie nasze designerskie meble są modułowe i mogą być dostosowane do Twoich potrzeb. Oprócz bogatej kolekcji mebli i dodatków nasza oferta to również usługa projektowania wnętrz. Jeśli zechcesz, nasz doświadczony Projektant Wnętrz odwiedzi Cię w domu i doradzi w zakresie aranżacji wnętrz. Przy każdym złożonym zamówieniu możliwa jest dostawa do domu i montaż.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 2 500PLN - 8 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- Premia uznaniowa w oparciu o wynik
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Praca dla studenta, Praca Obsługa klienta