Opis stanowiska pracy
W Inso zajmujemy się tworzeniem systemu do zarządzania przedszkolami i żłobkami. Naszym celem jest pomoc placówkom w sprawnym i zorganizowanym zarządzaniu. Z naszych rozwiązań korzysta już ponad 800 placówek z całej Polski. Aktualnie do zespołu poszukujemy Doradcy Handlowego Klienta.
Jeżeli lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać i sprawdzić się w środowisku startupowym aplikuj już dziś!
Miejsce pracy: Kraków lub Limanowa
Nasza oferta
- umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- wynagrodzenie: 3000 - 6000 zł netto umowa o pracę, lub 4500 - 10000 zł netto kontrakt B2B,
- prawdziwy rozwój - możliwość czerpania z wiedzy zdobytej przez zespół,
- udział w szkoleniach i warsztatach doszkalających,
- realny wpływ na narzędzia pracy oraz procesy zachodzące w firmie,
- praca w młodym zespole.
Wymagania
Jakie będą Twoje obowiązki?
- obsługa leadów marketingowych,
- sprzedaż aplikacji w ramach ustalonego procesu sprzedażowego,
- przeprowadzanie prezentacji (online) z ukierunkowaniem na realne problemy i potrzeby danej placówki,
- działania prospectingowe zgodnie z ustalonymi procesami,
- rozwój procesów i rzeczywisty wpływ na działalność firmy,
Cechy idealnego kandydata:
- posiadasz minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- jesteś otwarty i chcesz się rozwijać - przyswajanie wiedzy i ciągły rozwój stanowią fundament naszych działań,
- lubisz pomagać, słuchać, jesteś dociekliwy w rozwiązywaniu problemów,
- umiesz pracować w zespole - w Inso wspieramy się na każdym etapie, a zaufanie i zespół to nasze dwie najważniejsze wartości,
- jesteś odpowiedzialny i rzetelny,
- masz obycie z nową technologią,
- efektywnie zarządzasz swoim czasem.
Jeżeli jesteś zainteresowany, prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem formularza pod adresem: https://bit.ly/3HzWxSN
Prezentacja firmy
Oferujemy pracę w firmie Inso, która na co dzień świadczy wsparcie dla D...
Oferujemy pracę w firmie Inso, która na co dzień świadczy wsparcie dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków w sprawnym zarządzaniu placówką. W ramach naszej działalności powstał Menadżer Pedagogiczny, który jest wirtualnym asystentem dyrektora i pomaga w realizacji zadań związanych z nadzorem pedagogicznym. Obecnie z naszych rozwiązań korzysta ponad 800 placówek z całej Polski.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/12/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Podstawowe
- Wynagrodzenie
- 4 100PLN - 8 400PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca IT - Sprzedaż, Praca Sprzedaż - Account Management