Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/11/2019.

Doradca ds. techniczno-handlowych

Poznań, wielkopolskie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • realizacja planów sprzedaży urządzeń poprzez tzw. sprzedaż bezpośrednią w przydzielonym terenie,
  • tworzenie ofert i negocjacja warunków z klientem,
  • aktywna i systematyczna penetracja rynku inwestycji budowlanych,
  • doradztwo techniczne dla klientów (dobór urządzeń i rozwiązań systemowych, prowadzenie szkoleń technicznych i produktowych),
  • koordynacja procesu realizacji zamówień we współpracy z centralą firmy,
  • udział w procesach negocjacji handlowych, podpisywanie umów,
  • udział w projektach marketingowych i szkoleniowych realizowanych dla klientów.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane techniczne: wentylacja, chłodnictwo, inżynieria środowiska, mechanika i budowa maszyn, automatyka i pokrewne),
  • minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży wentylacyjnej,
  • własna sieć kontaktów na rynku inwestorów, projektantów, generalnych wykonawców,
  • potwierdzona skuteczność handlowa,
  • prawo jazdy kat. B i zdolność do codziennego prowadzenia samochodu,
  • wysokie predyspozycje handlowe (komunikatywność, umiejętność prezentacji siebie i produktu jak również samodzielnego docierania do klientów i projektów inwestycyjnych, wysoka orientacja na cel i skuteczność zamykania sprzedaży),
  • doskonała organizacja czasu pracy i samodzielność w planowaniu czasu pracy (praca odbywa się w zadaniowym czasie pracy),
  • chęć rozwoju i wysoka motywacja do realizacji celów/ orientacja na cel w działaniu.

Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem zasadniczym + prowizją kwartalną zależną od stopnia realizacji budżetu,
  • wysoką samodzielność i możliwość organizacji i wykonywania pracy w zadaniowym czasie pracy,
  • nowoczesne i wygodne narzędzia pracy (samochód marki Toyota z możliwością wykorzystania do celów prywatnych; laptop, telefon komórkowy, dostęp do nowocześnie wyposażonego biura),
  • ciekawe programy motywacyjne, w tym wyjazdy zagraniczne,
  • przyjazną atmosferę pracy i dynamiczny, zmotywowany zespół współpracowników,
  • systematyczne szkolenia produktowe i doskonalące umiejętności osobiste,
  • możliwość dofinansowania nauki na studiach czy dodatkowych kursach zawodowych,
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń: grupowego i medycznego,
  • karty sportowe Benefit Systems.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry