Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/08/2021.

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: do uzgodnienia, teren operacyjny w pobliżu miejsca zamieszkania.

Obowiązki:
  • aktywne prowadzenie działań handlowych oraz kompleksowe doradztwo w zakresie żywienia zwierząt gospodarskich dla klientów firmy (w szczególności bydła),
  • układanie i bilansowanie dawek żywieniowych oraz edukacja klientów w zakresie stosowania odpowiednich pasz i dodatków,
  • odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz przygotowanie ofert handlowych dotyczących współpracy z hodowlami i placówkami gospodarskimi,
  • dbanie o pozytywne relacje z klientami firmy, poprzez utrzymywanie relacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów żywieniowych zwierząt (ubytki masy ciała, dostosowywanie żywienia do systemów tuczu, dobrostanu zwierząt),
  • reprezentowanie firmy podczas targów branżowych i spotkań oraz raportowanie podejmowanych działań.

Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia w pracy w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie rolnicze, zootechniczne i/lub weterynaryjne,
  • motywacja do dalszego rozwoju w branży żywienia zwierząt gospodarskich,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • chęć do uczestnictwa w szkoleniach branżowych i produktowych w celu stałego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności,
  • sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania, terminowość, komunikatywność.

Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej firmie z branży paszowej na stabilnych warunkach zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat,
  • długofalową współpracę w miłej atmosferze w gronie specjalistów - zootechników z branży,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy wspierający aktywność sprzedażową,
  • kompleksowe wdrożenie na stanowisku pracy, wsparcie kolegów w realizacji codziennych zadań oraz niezbędne narzędzia pracy m.in. telefon, komputer oraz samochód służbowy, który będzie mógł być wykorzystywany do celów prywatnych,
  • firma wspiera swoich pracowników w ich drodze zawodowej dając im możliwości rozwoju podczas szkoleń produktowych, branżowych oraz interpersonalnych,
  • ciekawy pakiet bonusów socjalnych m.in. prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe.
Poszukujemy doradców w całej Polsce - zgłoś się już dziś do nas i daj znać, w jakim miejscu Polski chciałbyś pracować.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Rolnictwo , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry