Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/08/2021.

Digital Transactions Project Coordinator

Kraków, małopolskie

Cyclad Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Project information:

  • Type of project: finance / accounting
  • Location: Cracow
  • Work schedule: work from Monday to Friday, (8 working hours)
  • Language required: English (B2 +)


Responsibilities:

  • Working on assigned projects for eProcurement and e-Invoicing Integrations
  • Proactive search for Customers that can be moved to automation of orders-invoices, business analyze of ROI and integration complexity, communication with customer, leading project from business side with assigned technical team member
  • Hypercare for integrations moved into production
  • Quality check for orders created thru automation, elimination of blocks and wider perspective on process improvements
  • Customer set up control on External Platforms (Ariba, Coupa, taulai, Tradeshift, Tungsten, Basware, Hubwoo, ScienceWarehouse etc.)
  • Responsibility and owning automation metrics
  • Acting as Subject Matter experts for eProcurement and eInvoicing Integrations for other departments
  • Support in integration issues - troubleshooting, SAP- Platform set up changes
  • Continually improve process and procedure documentation to ensure consistent global processes are followed
  • Learn more about market automation possibilities and trends to foresee any development needs and process improvement opportunities

Role requirements:

  • 5y+ of previous experience in Credit Collections, Customer Service, Accounts Payable, IT projects, Business Analyst Role
  • Experience in Automation Projects
  • Experience in eProcurement/e-Invoicing
  • Familiarity of cxml / EDI formats
  • Familiarity of platforms Ariba, Coupa, Tungsten, Taulia, Basware
  • Excellent working knowledge of SAP
  • Process improvement experience highly desirable
  • Fluent in English - at least CEFR B2 level
  • Strong attention to detail and ability to think analytically
  • Strong organizational, planning and time management skills
  • Team player with a positive attitude
  • Commitment to quality processes and outcomes
  • Ability to prioritize and manage multiple tasks
  • Proficient in Microsoft Office 365 (Excel, Word and Outlook)
  • Knowledge of Salesforce CRM a plus


Prezentacja firmy

Cyclad to międzynarodowa firma konsultingowa działająca w branży IT/ICT i dostarczająca... sprawdzonych rozwiązań w zakresie usług informatycznych, rekrutacji oraz outsourcingu kadr i projektów IT.

Zakres naszych usług obejmuje Outsourcing Kompetencyjny, Outsourcing IT, Usługi Rekrutacyjne, Poszukiwanie Pracowników oraz Software House, czyli dedykowane usługi programistyczne wspomagające każdą z obsługiwanych przez nas gałęzi biznesu. Nasza oferta dostępna jest również w modelu Nearshore / Offshore.

Specjalizujemy się w czterech dziedzinach: kompleksowej obsłudze infrastruktury IT, bezpieczeństwie informatycznym, programowaniu i rozwijaniu nowych technologii oraz w systemach ERP. Umiejętności naszych pracowników wykraczają jednak znacznie poza te ramy, dzięki czemu naszym Klientom umożliwiamy redukcję kosztów, dostęp do najnowocześniejszych technologii oraz usług najlepszych dostępnych na rynku specjalistów.

Misją Cyclad jest dostarczanie najwyższej jakości usług przy zachowaniu partnerskich relacji zarówno z naszymi Klientami, jak i pracownikami. Dlaczego? Ponieważ na sukces Cyclad składają się nie tylko nowoczesne technologie, ale przede wszystkim ludzie i ich zaangażowanie.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry