Digital and Improvement Processes Expert/ PMO
WroclawDigital and Improvement Processes Expert/ PMO
Wroclaw
NR REF.: 1154659
Dla naszego Klienta- firmy będącej liderem w branży energetycznej- poszukujemy zaangażowanej osoby na stanowisko: Ekspert ds. digitalizacji i optymalizacji procesów/ PMO.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie jak najwyższej jakości procesów wewnątrz organizacji w zakresie m.in. finalizacji wdrożenia systemu ERP, opisania oraz unifikacji procesów sprzedażowych oraz obsługi Klienta dla Grupy. Ekspert ds. digitalizacji i optymalizacji procesów/ PMO współpracując na co dzień z działami sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, zarządzania wierzytelnościami będzie koordynował projektami mającymi na celu optymalizację i poprawę efektywności różnych rodzajów procesów (w tym sprzedażowych, marketingowych, fakturowania, windykacji, obsługi Klienta i innych), a także będzie uczestniczył w międzyfunkcyjnych projektach związanych z tematyków umów, RODO, w tym retencji danych, zgód marketingowych, klauzul informacyjnych oraz realizacji wszelkich zdań wynikających z rozporządzenia RODO i Polskiej Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Nasz Klient poszukuje osób z wykształceniem wyższym ekonomicznym, prawnym bądź pokrewnym, związanym z zarządzaniem projektami oraz gruntową wiedzą o procesach sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, fakturowania oraz windykacji, w tym doświadczeniem w rozwoju systemów dziedzinowych (systemy billingowe, CRM, call center). Idealny Kandydat powinien wykazywać się dojrzałością biznesową, proatywnością oraz doświadczeniem w efektywnej współpracy z różnymi interesariuszami tj klientami, menedżerami, ekspertami, partnerami takimi jak: kancelarie prawne oraz audytorzy. Umiejętności zarządzania projektami są kluczowe na tym stanowisku, z kolei posiadanie jednego z certyfikatów PMP, PRINCE 2 lub IPMA będzie dodatkowym atutem. Umiejętności analityczne, praktyczna znajomość narzędzi analitycznych oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego są niezbędne. Doświadczenie w implementacji przepisów RODO oraz retencji danych w procesach będą dodatkowym atutem.
Nasz Klient oferuje ciekawą pracę na nowo utworzonym stanowisku, realny wpływ na rozwój firmy, dużą samodzielność, atrakcyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów. Zapraszamy do aplikowania na ogłoszenie, jednocześnie informując uprzejmie, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wroclaw
NR REF.: 1154659
Dla naszego Klienta- firmy będącej liderem w branży energetycznej- poszukujemy zaangażowanej osoby na stanowisko: Ekspert ds. digitalizacji i optymalizacji procesów/ PMO.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie jak najwyższej jakości procesów wewnątrz organizacji w zakresie m.in. finalizacji wdrożenia systemu ERP, opisania oraz unifikacji procesów sprzedażowych oraz obsługi Klienta dla Grupy. Ekspert ds. digitalizacji i optymalizacji procesów/ PMO współpracując na co dzień z działami sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, zarządzania wierzytelnościami będzie koordynował projektami mającymi na celu optymalizację i poprawę efektywności różnych rodzajów procesów (w tym sprzedażowych, marketingowych, fakturowania, windykacji, obsługi Klienta i innych), a także będzie uczestniczył w międzyfunkcyjnych projektach związanych z tematyków umów, RODO, w tym retencji danych, zgód marketingowych, klauzul informacyjnych oraz realizacji wszelkich zdań wynikających z rozporządzenia RODO i Polskiej Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Nasz Klient poszukuje osób z wykształceniem wyższym ekonomicznym, prawnym bądź pokrewnym, związanym z zarządzaniem projektami oraz gruntową wiedzą o procesach sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, fakturowania oraz windykacji, w tym doświadczeniem w rozwoju systemów dziedzinowych (systemy billingowe, CRM, call center). Idealny Kandydat powinien wykazywać się dojrzałością biznesową, proatywnością oraz doświadczeniem w efektywnej współpracy z różnymi interesariuszami tj klientami, menedżerami, ekspertami, partnerami takimi jak: kancelarie prawne oraz audytorzy. Umiejętności zarządzania projektami są kluczowe na tym stanowisku, z kolei posiadanie jednego z certyfikatów PMP, PRINCE 2 lub IPMA będzie dodatkowym atutem. Umiejętności analityczne, praktyczna znajomość narzędzi analitycznych oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego są niezbędne. Doświadczenie w implementacji przepisów RODO oraz retencji danych w procesach będą dodatkowym atutem.
Nasz Klient oferuje ciekawą pracę na nowo utworzonym stanowisku, realny wpływ na rozwój firmy, dużą samodzielność, atrakcyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów. Zapraszamy do aplikowania na ogłoszenie, jednocześnie informując uprzejmie, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.