Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 02/08/2021.

Opis stanowiska pracy

Customer Support with German
Kraków
NR REF.: 1145986


Key responsibilities :
  • Collects information for clearance from Clients
  • Manage incoming Client contacts and escalations in order to prioritise their needs and provide unique solutions to problems
  • Develops and maintains a good knowledge of relevant Customs and trade regulations, practices and procedures
  • Shares relevant knowledge with peers and approved information with Customers

Requirements:
  • Fluency in German and English is a must
  • Excellent communications skills
  • Client focus
  • Analytical skills
  • Numerical skills
  • Willingness to develop within the multinational organisation
  • Experience in customer service would be an asset

What we offer :
  • A chance to have a fresh start and possibility to develop your skills
  • Competitive salary
  • Private medical care
  • Social insurance
  • Bonuses for personal development

Interested? Send us your CV and get more details!


Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry