
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Customer Support Center Manager
Miejsce pracy: TychyWe współpracy z Klientem - frimą o korzeniach produkcyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko Managera nowo stworzonej struktury centrum biznesowego.
Lokalizacja: okolice Tychów
Główne zadania/wyzwania stojące przed osobą, która obejmie role:
- zarządzenie tranzycją procesów z lokalnych rynków do Polski,
- zbudowanie zespołów i przeprowadzenie ich przez proces przejęcia wiedzy,
- podejmowanie inicjatyw skierowanych na doskonalenie i standaryzacje procesów,
- ustalenie, aktualizacja i monitoring poziomu realizacji konkretnych wskaźników (KPI/SLA),
- dążenie i utrzymanie efektywności procesów obsługiwanych w lokacji polskiej.
Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku managerskim zdobyte w sektorze usług dla biznesu (SSC/BPO),
- biegły poziom języka angielskiego,
- doświadczenie w tranzycji procesów,
- dobrze rozwinięte kompetencje liderskie i interpersonalne,
- analityczność myślenia i wnikliwość.
Korzyści:
- samodzielne stanowisko w nowo budowanych strukturach międzynarodowej firmy z sektora produkcyjnego,
- realna perspektywa rozwoju kariery w ramach organizacji,
- udział w tranzycji z wpływem na kształt i przebieg procesów po przeniesieniu,
- wynagrodzenie adekwatnego do posiadanego doświadczenia, wzbogacone o pakiet benefitów.
