#

Customer Support Center Manager

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Tychy, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Support Center Manager

Miejsce pracy: Tychy
7-6-72617

We współpracy z Klientem - frimą o korzeniach produkcyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko Managera nowo stworzonej struktury centrum biznesowego.

Lokalizacja: okolice Tychów

Główne zadania/wyzwania stojące przed osobą, która obejmie role:
- zarządzenie tranzycją procesów z lokalnych rynków do Polski,
- zbudowanie zespołów i przeprowadzenie ich przez proces przejęcia wiedzy,
- podejmowanie inicjatyw skierowanych na doskonalenie i standaryzacje procesów,
- ustalenie, aktualizacja i monitoring poziomu realizacji konkretnych wskaźników (KPI/SLA),
- dążenie i utrzymanie efektywności procesów obsługiwanych w lokacji polskiej.

Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku managerskim zdobyte w sektorze usług dla biznesu (SSC/BPO),
- biegły poziom języka angielskiego,
- doświadczenie w tranzycji procesów,
- dobrze rozwinięte kompetencje liderskie i interpersonalne,
- analityczność myślenia i wnikliwość.

Korzyści:
- samodzielne stanowisko w nowo budowanych strukturach międzynarodowej firmy z sektora produkcyjnego,
- realna perspektywa rozwoju kariery w ramach organizacji,
- udział w tranzycji z wpływem na kształt i przebieg procesów po przeniesieniu,
- wynagrodzenie adekwatnego do posiadanego doświadczenia, wzbogacone o pakiet benefitów.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi