Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/05/2019.

Customer Services Assistant

Kraków, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Misją stanowiska jest zapewnienie jak najlepszej jakościowo obsługi klienta. A co dokładnie będzie należało do Twoich obowiązków?
- Rozwiązywanie bieżących problemów klientów (zarówno indywidualnych jak i instytucjonalnych) przez telefon, mail i face to face.
- Obsługa recepcji zgodnie z standardami firmy.
- Zajmowanie się tzw. "back office" oraz wsparcie administracji.
- Czynny udział w szkoleniach i treningach mających na celu poniesienie jakości usług.


Idealny kandydat to osoba, która lubi współpracę z innymi, zorientowana na osiąganie celów, godna zaufania i co więcej:
-
posiada wykształcenie co najmniej średnie lub jest w trakcie studiów wyższych,
- bardzo dobrze włada językiem angielskim (min. B2) zarówno w piśmie jak i w mowie - w przyszłej pracy będzie go dużo używać,
- bardzo dobrze posługuje się komputerem,
- racjonalnie i skutecznie rozwiązuje problemy,
- każde doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.


W zamian oferujemy:
- stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością awansu płacowego,
- szerokie możliwości rozwoju,
- pracę w sercu Krakowa - na Rynku Głównym,
- pracę od poniedziałku do piątku ( 8.30 - 19.00) do soboty (9.30 - 13.30) z elastycznym grafikiem.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ!



Numer referencyjny: CSA/ 04/2019/KRK

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Obsługa klienta
do góry