Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/05/2019.

Customer Service with French!

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service with French!
Kraków
NR REF.: 1116362

We value our people. Whether you're an experienced professional or just starting out in your career, we'll help you to develop your skills and build a career. We make every day at work a great one. We values a healthy balance between work and community for our employees. Be part of an organisation that helps clients save money by mitigating their risks, and make money by realising the untapped potential of their people.

Our Customer Service Teamprovides telephone, email and web chat support to the employees of our clients. They can contact us with queries related to the HR procedures or their employment benefits and we support them as main point of contact by guiding them through the use of the online benefit platform.

Requirements:
  • English B2+ and French C1
  • some experience in international company (intern or 3+ months)
  • great communication and interpersonal skills
  • team spirit
  • computer literacy

We offer:
  • a friendly working environment
  • variety when it comes to job opportunities and career paths
  • management support to help you learn and grow
  • a company culture that values creativity and diversity
  • competitive salary and benefits .
Don't hestitate! Apply! Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry