Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/06/2021.

Customer Service with English

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service with English
Kraków
NR REF.: 1150987

For our client, an international company operating in the energy industry, we are looking for candidates for a customer service position with fluent English. The company's headquarters is located in a modern office building in the center of Krakow.

Your daily duties will include
• Serving customers from the British market
• Responding to customer inquiries
• Handling incoming calls
• Solving reported difficulties and communicating them to the appropriate people

What we offer
• Attractive salary
• Benefits
• Work in an international environment
• Possibility to use English everyday

Requirements
• Knowledge of the English language at least C1 level
• Earlier experience in working with clients
• Willingness to work in Krakow (the training period takes place remotely)

If you are interested in this career opportunity, please submit your CV in English via “Apply” button.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry