Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/06/2021.

Opis stanowiska pracy

Customer Service with English
Kraków
NR REF.: 1150991

Obsługa klienta z językiem angielskim

Jeżeli język angielski nie jest ci obcy i masz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z klientem, to idealnie odnajdziesz się w naszym zespole.

Praca w customer service to codziennie nowe wyzwania!
Do twoich codziennych zadań należeć będzie rozwiązywanie problemów naszych klientów m.in. z płatnościami i fakturami oraz wyjaśnianie naszym klientom wszelkich nieścisłości. Liczymy również na twoje zdolności komunikacyjne oraz empatie, która pomoże ci skutecznie współpracować z naszymi działami wewnętrznymi oraz umożliwi ci szybkie nawiązywanie relacji z naszymi klientami.

Co możemy ci zaoferować:
Kartę multisport
Prywatną opiekę zdrowotną
Miesięczny okres szkoleniowy (100% płatny)
Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole Aplikuj teraz

Kontakt : damian@hays.pl

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry