Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/02/2019.

Customer Service with English

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service with English
Kraków
NR REF.: 1113595

Your new company
We are looking for the person to hold the position Customer Service with Englishto one of Shared Service Centre in Cracow.

Your new role
As a Customer Service with Englishyou will be responsible for high level of customer satisfaction, client's accounts, solving problems with bills and applications.

Our requirements
If you like everyday contact with people - you're a good candidate for this role! If you speak English fluently - we are looking for you! If you want to improve your professional skills in an office environment - APPLY!

Additional information
If you are interested in this role please call us now or click ‘apply now’ and add your CV.
If you are looking for new role, contact us for a discussion on your career. We’ ll try to help you as quick as it’s possible.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry