Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/09/2021.

Customer Service Team Leader

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

5-6-62817
Wynagrodzenie: 5500 - 7500 PLN

Dla jednego z naszych Klientów, działającego w branży gamingowej, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Customer Service Team Leader

Obowiązki:

- Ocenianie pracy zespołu obsługi klienta i dzielenie się feedbackiem z pracownikami,
- Działanie jako ekspert merytoryczny i wsparcie dla członków zespołu,
- Branie udziału w procesie rozwoju i wdrażania zmian w procesie,
- Bieżące wsparcie działań Head'a działu obsługi klienta,

Wymagania:
- Doświadczenie jako Team Leader lub Quality Specialist (min. 2 lata),
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- Znajomość j. polskiego na bardzo dobrym poziomie,
- Łatwość w udzielaniu feedbacku innym,
- Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych,

Korzyści:
- Praca w trybie Home Office
- Elastyczne formy zatrudnienia - B2B lub UoP
- Dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna, multisport itp.
- Ubezpieczenie na życie
- Elastyczne godziny pracy
- Praca poniedziałek-piątek

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry