W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Customer Service Team Leader
Miejsce pracy: WrocławDla jednego z naszych Klientów, działającego w branży gamingowej, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Customer Service Team Leader
Obowiązki:
- Ocenianie pracy zespołu obsługi klienta i dzielenie się feedbackiem z pracownikami,
- Działanie jako ekspert merytoryczny i wsparcie dla członków zespołu,
- Branie udziału w procesie rozwoju i wdrażania zmian w procesie,
- Bieżące wsparcie działań Head'a działu obsługi klienta,
Wymagania:
- Doświadczenie jako Team Leader lub Quality Specialist (min. 2 lata),
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- Znajomość j. polskiego na bardzo dobrym poziomie,
- Łatwość w udzielaniu feedbacku innym,
- Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych,
Korzyści:
- Praca w trybie Home Office
- Elastyczne formy zatrudnienia - B2B lub UoP
- Dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna, multisport itp.
- Ubezpieczenie na życie
- Elastyczne godziny pracy
- Praca poniedziałek-piątek