#

Customer Service Team Leader with German

HAYS

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Customer Service Team Leader with German
Kraków
NR REF.: 1170755

Dla naszego klienta z branży finansowej poszukujemy osoby na stanowisko Team Leader with German w zespole Customer Service.

Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem ok 10 osób (osoby na stanowiskach junior-senior)
  • Planowanie ścieżek rozwoju oraz dostosowywania programów szkoleń do potrzeb zespołu
  • Monitorowanie postępów w realizacji powierzonych zadań oraz w realizacji wyników indywidualnych i zespołowych
  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych, partnerskich relacji z kluczowymi klientami
  • Inicjowanie oraz udział w procesach usprawniających
  • Tworzenie oraz aktualizacja plików zarządzania wiedzą

Wymagania:
  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie min. B2
  • Komunikatywność i samodzielność w działaniu
  • Znajomość SAP oraz MS Office będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
  • Pracę w modelu hybrydowym
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • Bonus roczny
  • Kafeteryjną platformę benefitową

Prześlij nam swoje CV, klikając przycisk „aplikuj”.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi