W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Customer Service Team Lead
Miejsce pracy: PoznańFor our Client, an international company from BPO sector we are searching for the candidate for the position of Customer Service Team Lead
Responsibilities:
- Team management, setting clear goals for team members
- Monitoring and coordinating ongoing customer operations, ensuring that SLAs and customer projects are delivered to the required quality and timeliness standards
- Planning and distribution of workloads to ensure business needs are met and deadlines are met
- Ensuring all customer-generated escalations, complaints and corrective actions are owned and proactively managed until closed within agreed deadlines
- Collaborating with senior management
- Create and analyze management reports to allocate work and report trends
- Identifying any service delivery risks for each client, ensuring mitigating actions are implemented, as appropriate
- Being a role model for colleagues by giving constructive feedback and coaching to support the development of others
- Keeping knowledge and expertise up to date, especially all regulatory and statutory requirements
Wymagania:
- Experience in management min. 10-person team, including external customer service
- Fluent German and English
- Experience of engaging and motivating colleagues
- Practical knowledge of MS Office - including MS Excel
- Professionalism and integrity to build long term trust, high level of self- motivation and proactivity
- Effective problem solving and analytical skills, including leading on identifying solutions and making recommendations
- Ability to effectively plan, prioritize and execute tasks in high pressure environment, including the ability to adapt to shifting priorities, demands and timelines using analytical and problem solving capabilities
Korzyści:
- Stable employment based on a contract of employment
- Benefits package (Private medical care, Multisport, language courses, Christmas bonus)
- Possibility of development in a friendly environment
- A modern office in an attractive location